مایکروسافت بروزرسانی ویندوز 8.1 را رسما منتشر کرد

چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۴
مطالعه 1 دقیقه
دقایقی پیش بروزرسانی مورد بحث برای ویندوز 8.1 که از مدت‌ها پیش اخبار و گمانه‌زنی‌های متعددی برای پیش‌بینی امکانات تعبیه‌شده روی آن منتشر شده بود، در دسترس کاربران ویندوز 8.1 قرار گرفت. این اولین بروزرسانی اصلی برای ویندوز 8.1 است که هم‌اکنون می‌توانید از طریق مرکز بروزرسانی ویندوز آن را دریافت نمایید.
تبلیغات

برای اطلاع از در دسترس‌بودن این ویژگی می‌توانید از طریق منوی سمت راست ویندوز 8.1 در حالت دسکتاپ، روی تنظیمات کلیک کرده و سپس روی Change PC Setting کلیک نمایید؛ در این پنجره روی Update and Recovery کلیک کنید. در این پنجره قادر خواهید بود تا با تأیید بروزرسانی، ویندوز 8.1 را از داشتن آخرین تغییرات سیستم‌عامل مایکروسافت بهره‌مند سازید.

همانطور که پیش از این نیز در زومیت خواندید، این بروزرسانی تغییراتی چند را در ویندوز 8.1 ایجاد خواهد کرد که مایکروسافت این ویژگی‌ها را در جریان کنفرانس بیلد خود برای عموم تشریح کرد. از اصلی‌ترین مواردی که مایکروسافت در پی آن است، آشتی‌دادن کاربران پی‌سی و در واقع کاربرانی است که با استفاده از ماوس و کیبرد این سیستم‌عامل را مورد استفاده قرار می‌دهند؛ چراکه این افراد از زمان عرضه‌ی ویندوز 8 و رابط‌کاربری جدید آن، به‌نوعی با محیط ویندوز جدید احساس غربت کرده و آن را برای استفاده مناسب نمی‌دیدند. اما گویا این بروزرسانی نقطه‌ی عطفی برای ویندوز در دوران پس از عرضه‌ی ویندوز با رابط‌کاربری جدید خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات