نسخه 3G ساعت هوشمند سامسونگ با نام Gear Solo رونمایی خواهد شد

سه‌شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۷
مطالعه 2 دقیقه
یک وب‌سایت کره‌ای مدعی است که کمپانی سامسونگ و اپراتور مخابراتی تلکام کره جنوبی در حال مذاکره در خصوص تولید یک نسخه از ساعت هوشمند Samsung Gear 2 با قابلیت تماس تلفنی مستقل و بدون نیاز به جفت شدن با گوشی هستند. گفته می‌شود که دستگاه مذکور که از یک ماژول USIM بهره خواهد برد قرار است Samsung Gear Solo نامیده شود.
تبلیغات

 در حال حاضر ساعت‌های هوشمند Galaxy Gear و Gear 2 توانایی برقراری تماس را تنها از طریق جفت شدن با یک گوشی گلکسی دارند. در هر حال انتظار می‌رود نسخه‌ی دوم Gear 2 که Gear Solo نامیده می شود با بهره‌گیری از ماژول USIM از یک درگاه سیم‌کارت با قابلیت اتصال به شبکه‌ی 3G برخوردار باشد. همچنین احتمال این قضیه بسیار زیاد است که اپراتور کره جنوبی این نسخه را بر روی شبکه‌ی مخابراتی خود قفل نماید و شاهد عرضه‌ی آن بصورت آنلاک در مراحل اولیه نباشیم.

نام Gear Solo برای پتنت شدن در اداره مالکیت معنوی کره جنوبی ثبت شده و سامسونگ الکترونیک و SK Telecom برنامه دارند دستگاه مذکور را با همراهی یکدیگر رونمایی کنند. اطلاعات بیشتری در حال حاضر از نسخه جدید ساعت هوشمند سامسونگ در دسترس نیست.

یکی از نمایندگان SK Telecom تایید کرده است که Gear Solo در مرحله‌ی اول تنها در خاک کره‌جنوبی عرضه خواهد شد اما احتمال ورود آن به بازارهای جهانی در مراحل بعدی دور از ذهن نیست. آیا به نظر شما قابلیت مکالمه از روی مچ دست چیزی است که در یک ساعت هوشمند انتظار مشاهده‌ی آن را داشته باشیم؟ آیا این دو کمپانی موفق به جلب نظر مشتریان خواهند شد یا نقشه‌ی راه یک ساعت هوشمند را به اشتباه متوجه شده‌اند؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات