شارپ تلفن‌هوشمند Aqua Xx 302Sh را معرفی کرد: تراشه‌ی 4 هسته‌ای اسنپ‌دراگون 800، حافظه‌ی رم 2 گیگابایت و دوربین 16.3 مگاپیکسل

سه‌شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۹
مطالعه 2 دقیقه
در میان هیاهوی حاصل از معرفی پرچمداران توسط تولیدکنندگان نام‌آشنای بازار، تولیدکنندگان دیگر نیز تلفن‌های‌هوشمند جالب توجهی را به بازار عرضه می‌کنند که در ادامه یکی از این محصولات را معرفی می‌کنیم. کمپانی شارپ در مورد تلفن‌های‌هوشمند محصولات متنوعی دارد که از جمله‌ی آن می‌توان به Aquos Xx 302Sh اشاره کرد. ویژگی جالب توجه این تلفن‌هوشمند استفاده از 80.5 درصد از کل سطح تلفن‌هوشمند است.
تبلیغات

این تلفن‌هوشمند از یک صفحه‌ی نمایش 5.2 اینچ بهره می‌برد که 80.5 درصد از کل مساحت سطح این تلفن‌هوشمند را به خود اختصاص داده است. آکوای شارپ دارای ابعادی برابر 132 در 70 در 9.9 میلی‌متر به ترتیب برای طول، عرض و ارتفاع است که آن را در مقایسه با گلکسی S4 سامسونگ کوچکتر جلوه می‌دهد. به ویژگی‌های جالب توجه این تلفن‌هوشمند باید گواهی IP57 را نیز اضافه کرد که این تلفن‌هوشمند را در برابر آب و گرد و غبار محافظت می‌کند.

شارپ در این محصول از تراشه‌ی قدرتمند 4 هسته‌ای اسنپ‌دراگون 800 به‌همراه 2 گیگابایت حافظه‌ی رم بهره برده است. تلفن جدید شارپ یکی از بهترین‌ گزینه‌های بازار است که آن را تبدیل به یک رقیب جدی برای کمپانی‌های مشهور کره‌ای و تایوانی و ژاپنی می‌کند. شارپ در این محصول یک حافظه‌ی داخلی 32 گیگابایتی را قرار داده که در صورت نیاز به حافظه‌ی بیشتر می‌توان با استفاده از میکرو SD آن را افزایش داد. صفحه‌ی نمایش IGZO از ساخته‌های خود شارپ است که در اندازه‌ی 5.2 اینچی برای این محصول در نظر گرفته شده است. باتری مورد استفاده یک نمونه‌ی 2,600 میلی‌آمپر ساعتی است.

این تلفن‌هوشمند از یک سنسور فوق عریض f/1.9 با رزولوشن 16.3 مگاپیکسل بهره برده است که امکان ثبت تصاویر با کیفیت بالا در محیط‌های کم‌نور را نیز ممکن ساخته است. زمان مورد نیاز برای فوکوس در این دوربین 0.5 ثانیه است. نکته‌ی جالب توجه دیگر در مورد این تلفن‌هوشمند استفاده از یک سنسور 12 مگاپیکسلی در جلو است.

این تلفن‌هوشمند فقط برای بازار ژاپن عرضه شده و قیمت آن نیز 670 دلار تعیین شده است که آن‌چنان هم ارزان نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات