مشخصات سخت‌افزاری تبلت 10.5 اینچی SM-T800 سامسونگ با صفحه‌نمایش AMOLED فاش شد

سه‌شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۶
مطالعه 2 دقیقه
پس از فاش شدن مجموعه‌ای از تبلت‌های سامسونگ با صفحه‌نمایش AMOLED، اکنون اطلاعات جدید درز کرده خبر از مشخصات یک عضو 10.5 اینچی از این خانواده می‌دهند. این دستگاه شماره مدل Samsung SM-T800 را با خود دارد و در اسناد بدست آمده به شکل غیر واضحی قسمت پشتی آن به تصویر کشیده شده است.
تبلیغات

 مسلما مهم‌ترین پیشرفت این دستگاه نسبت به نمونه‌های پیشین، استفاده از چنین صفحه‌نمایش بزرگی از نوع Super AMOLED و رزولوشن بسیار بالا بوده که همین مورد به تنهایی نوید یک دستگاه گران‌قیمت را خواهد داد. با توجه به اطلاعاتی که SamMobile ارائه کرده، خصوصیات فنی تبلت SM-T800 به شرح زیر است:

Screenshot from 2014-04-08 112230

واضح است که دستگاه مورد بحث ما یک تبلت سطح بالا حساب می‌شود که مشخصات سخت‌افزاری بسیار خوبی را در دل خود جای داده. آنچه هنوز مشخص نیست احتمال وجود نسخه‌ای مشابه با تراشه اگزینوس سامسونگ است. در اسناد مرتبط با FCC همین مشخصات برای یک تبلت 10.5 اینچی از سامسونگ به میان آمده با این تفاوت که در دستگاه تشریح شده توسط اسناد مذکور از چیپ هشت هسته‌ای اگزینوس 5 با فرکانس کاری 1.9 گیگاهرتز با همراهی 3 گیگابایت حافظه رم صحبت به میان آمده بود.

samsung-sm-t800

تمام این موارد نشان از احتمال بالای وجود دو نسخه با مشخصات سخت‌افزاری متفاوت برای بازارهای مختلف دارد. همچنین به نظر می‌رسد SM-T800 در دو نسخه بصورت وای‌فای و با پشتیبانی از شبکه‌ی مخابراتی عرضه شود. نظر شما در خصوص یک تبلت ده اینچی با صفحه‌نمایش Super AMOLED چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات