تصاویر منتسب به گلکسی F سامسونگ به‌همراه شاسی آزمایشی منتشر شد

سه‌شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
همانطور که می‌دانید پس از معرفی گلکسی S5 شایعات و گمانه‌زنی‌های فراوانی در مورد عرضه‌ی نسخه‌ی دیگری از پرچمدار سامسونگ با مشخصات فنی بالا و همچنین قاب فلزی منتشر شد. براساس اخبار منتشر شده این تلفن‌هوشمند با نام سری F به بازار عرضه خواهد شد، هرچند سامسونگ خود وجود چنین تلفن‌هوشمند را تکذیب می‌کند. در مقایسه با گلکسی S5، این تلفن‌هوشمند به دلیل بهره‌گیری از مشخصات فنی بالاتر و همچنین قاب فلزی قیمت بیشتری خواهد داشت. تصاویر جدید منتشر شده منتسب به این تلفن‌هوشمند وجود این محصول را تا حدودی تایید می‌کند.
تبلیغات

تصاویر منتشر شده  اطلاعاتی را از جزئیات این محصول ارائه نمی‌دهند. اخبار منتشر شده حکایت از تعبیه یک صفحه‌ی نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن 2,560 در 1,440 پیکسل دارد. از جمله‌ی سایر مشخصات فنی آن می‌توان به استفاده از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 805 با فرکانس کاری 2.5 گیگاهرتز، 3 گیگابایت حافظه‌ی رم، دوربین پشتی 16 مگاپیکسلی با بهره‌گیری از لرزش‌گیر اپتیکال اشاره کرد. نتایج بنچمارک تلفن‌هوشمند با چنبن مشخصات فنی در روزهای اخیر منتشر شده است. زبان رابط کاربری این تلفن‌هوشمند که در تصاویر نیز ملاحظه می‌کنید، ویتنامی است که وجود کارخانه‌ی سامسونگ در این کشور گمانه‌ها در مورد وجود چنین تلفن‌هوشمندی را تقویت می‌کند.

GalaxyFInt2

تعبیه بلندگوی این تلفن‌هوشمند در قسمت زیرین آن که مشابه گلکسی‌نوت 3 است، شبهات در مورد تعلق تصاویر به گلکسی‌نوت 4 را نیز تقویت می‌کند، هرچند انتساب آن به تلفن‌هوشمندی از سری F با مشخصات فنی بالاتر محتمل‌تر است.

GalaxyFInt1
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات