ویندور فون 8.1 از Miracast پشتیبانی می‌کند اما اکثر دستگاه‌های ویندوزفونی فاقد آن هستند

دوشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۵
مطالعه 1 دقیقه
میراکست استانداردی است که برای انتقال داده‌های تصویری با کیفیت بالا از طریق WiFi مورد استفاده قرار می‌گیرد. به‌کمک این فناوری، می‌توان از تصویر تلفن‌های هوشمند یا دیگر ابزارهای موبایل را به نمایشگری بزرگ مانند تلویزیون منتقل کرد و از تماشای فیلم‌های HD یا اجرای بازی‌ها در صفحه نمایش بزرگ‌، لذت برد یا کار با اپلیکیشن‌های خود را در سایزی متفاوت تجربه کرد.
تبلیغات

ویندوز فون ۸.۱ با تغییرات فراوانی همراه بوده است، یکی از کم‌ رنگ ترین آنها قابلیت اشتراک گذاری محتوا از طریق Miracast است، با استفاده از این قابلیت جدید در ویندز فون، ساده‌تر از هر زمان دیگر قادر خواهید بود تا تصاویر خود را به تلویزیون انتقال دهید. اگرچه به نظر می‌رسد جهت بهره گیری از این ویژگی، نیاز به ارتقا تلفن خود نیز دارید.

جو بلفیور مدیر بخش ویندوز فون مایکروسافت گفته است که گوشی‌های ویندوز فون موجود هیچ کدام قادر به استفاده از Miracast نیستندو

شاید پرچمدار اخیر نوکیا، لومیا 1520 از پس این کار بر آید، ولی این مدیر اجرایی مایکروسافت خیلی هم از این بابت مطمئن نیست. اگر فکر می‌کنید که با این بروز رسانی دستگاه شما به این قابلیت تجهیز خواهد شد، متاسفانه باید بدانید که در وجود این محدودیت شکی نیست. اما دست کم مایکروسافت بهانه‌ای دست ما داده تا تلفن‌های قدیمی خود را ارتقاء دهیم.

نوکیا در این باره اظهار نظر نموده و گفته است که لومیا ۱۵۲۰ و ۹۳۰ از میراکست پشتیبانی خواهند کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات