آیا نسل آتی موتو ایکس موتورولا، Moto X+1 خواهد بود؟

یک‌شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۶
مطالعه 2 دقیقه
از عرضه‌ی تلفن‌هوشمند موتوایکس موتورولا فقط هشت ماه در ایالات متحده می‌گذرد و در برخی از کشورها این تلفن‌هوشمند به تازگی عرضه شده است، اما گویا شواهدی مبنی بر عرضه‌ی نسل جدید این تلفن‌هوشمند با نام Moto X+1 وجود دارد.
تبلیغات

هنوز اطلاعات چندانی از تاریخ عرضه و همچنین مشخصات فنی این تلفن‌هوشمند در دست نیست. هم‌اکنون کمپانی موتورولا در حال انجام آخرین مراحل برای پیوستن به کمپانی چینی لنوو است.

قاعدتا نسل جدید تلفن‌هوشمند موتورولا زیر نظر مدیریت جدی تولید و به بازار عرضه خواهد شد، از این‌رو می‌توان به این نتیجه رسید که باید شاهد یک محصول خوب باشیم، چراکه لنوو دوست ندارد در اولین تجربه‌ی خود محصول نامناسبی را به بازار عرضه کند. احتمالا لنوو این تلفن‌هوشمند را با ترکیب تجربیات خود به بازار عرضه خواهد کرد.

موتو ایکس تجربه‌ی جدیدی را در تلفن‌های‌هوشمند اندرویدی برای کاربران به ارمغان آورد. هرچند این تلفن‌هوشمند از منظر سخت‌افزاری مشخصات چندان بالایی را نداشت، اما ویژگی‌های منحصر بفردی چون امکان کنترل تلفن‌هوشمند بدون نیاز به لمس، آن را تبدیل به یک محصول خلاقانه کرده است.

یکی دیگر از ویژگی‌های که تنها می‌توان در موتو ایکس از آن بهره‌مند شد، امکان سفارش تلفن‌هوشمند با استفاده از ویژگی Moto Maker است. در این حالت می‌توانید تلفن‌هوشمند خود را منطبق بر درخواست خود بسازید بطوری که حق انتخاب گزینه‌هایی چون ترکیب رنگ، پنل پشتی، و همچنین پیغام اختصاصی در زمان آغاز بکار تلفن‌هوشمند را دارید. یکی دیگر از ویژ‌گی‌های موتو ایکس روان بودن سیستم‌عامل روی آن به دلیل نزدیک بودنش به اندروید خالص است.

اما این تلفن‌هوشمند در چه کشوری توسعه داده خواهد شد؟ این سوال یکی از مهم‌ترین موارد مطرح شده در مورد این تلفن‌هوشمند است که گویای سیاست‌های کمپانی چینی لنوو خواهد بود. مطمئنا در صورت موفقیت پیشین این کمپانی در ساخت این تلفن‌هوشمند در درون خاک ایالات متحده با فناوری بالا و همچنین قیمت پایین، قاعدتا این امر برای لنوو نیز ممکن خواهد بود.

در صورتی که قابلیت‌هایی چون Moto Maker ‌در خارج از خاک ایالات متحده نیز برای سفارش این تلفن‌هوشمند ممکن باشد، باید شاهد استقبال بیشتر از این تلفن‌هوشمند باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات