نسخه پیش نمایش برنامه مخصوص توسعه دهندگان ویندوزفون 8.1 پنجشنبه، 21 فروردین منتشر می‌شود

شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
در کنفرانس BUILD امسال بسیاری از طرفداران و توسعه دهندگان ویندوزفون منتظر عرضه نسخه 8.1 این سیتم عامل بودند. با وجود آنکه مایکروسافت نسخه جدید این سیستم عامل را در کنفرانس مذکور معرفی کرد، اما توسعه دهندگان بی شماری هنوز منتظر عرضه برنامه مخصوص نسخه پیش نمایش ویندوزفون 8.1 هستند. قطعا برای آنها هیچ خبری بهتر از این نیست که برنامه مخصوص توسعه دهندگان ویندوزفون 8.1 این هفته رسما منتشر خواهد شد.
تبلیغات

توزیع نسخه 8.1 ویندوزفون نیازمند برداشتن چند گام اساسی از سوی مایکروسافت است. اولین قدم رساندن نسخه بهینه به دست تولیدکنندگان گوشی‌های ویندوزفون است. گام بعدی ارائه بسته‌های بروزرسانی به اپراتورهای مخابراتی بوده و گام نهایی که البته بسیار مهم است نیز ارائه نسخه پیش‌نمایش مخصوص توسعه دهندگان خواهد بود. این برنامه که می‌توان آن‌ را از طریق فروشگاه ویندوزفون دریافت نمود، به کاربران اجازه می‌دهد ویندوزفون 8.1 را بر روی تمامی گوشی‌های مبتنی بر ویندوزفون 8، چندین هفته قبل از ارائه رسمی آن توسط اپراتورهای مخابراتی نصب نمایند.

طبق برنامه ریزی صورت گرفته، این برنامه قرار است روز پنج شنبه 21 فروردین ماه سال جاری به صورت رسمی عرضه شود. علت تاخیر یک هفته‌ای در عرضه این برنامه نیز عملیات توسعه نهایی هسته ویندوزفون 8.1 توسط مایکروسافت گزارش شده است.

نسخه پیش‌نمایش این سیستم عامل حاوی بروزرسانی‌های اساسی و تغییرات عمده در ویندوزفون خواهد بود.

اگر زمان‌بندی اعلام شده صحیح باشد، تمامی علاقه‌مندان به جدیدترین نسخه ویندوزفون می‌توانند به زودی نسخه 8.1 این سیستم عامل را دریافت نموده و آن را بر روی گوشی ویندوزفون خود نصب نمایند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات