کمک‌های اپل برای مقابله با ایدز از طریق فروش محصولات قرمز رنگ تحت برند RED به 70 میلیون دلار رسید

شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۸
مطالعه 2 دقیقه
اپل بعضی از محصولات خود را به رنگ قرمز تولید می‌کند و درصدی از سود این محصولات به بنیاد خیریه RED که مجری برنامه های پیشگیری و مبارزه با ایدز است، اختصاص می‌یابد. حال میزان کمک‌های اپل به این بنیاد خیریه از طریق فروش محصولات قرمزرنگ به 70 میلیون دلار رسیده که قابل تحسین است.
تبلیغات

در ابتدای ماه آوریل بنیاد خیریه RED اعلام کرد که کمک‌های اپل به این بنیاد به 70 میلیون دلار رسیده است. کمی قبل‌تر در ماه سپتامبر این کمپانی میزان مشارکت اپل در این بنیاد را 65 میلیون دلار اعلام کرده بود که این رقم اپل را تبدیل به بزرگترین شرکتی نموده بود که درصدی از سود فروش محصولات تحت برند RED خود را به این بنیاد خیریه اختصاص می‌دهد. در حال حاضر اپل نسخه قرمز رنگ آی‌پاد شافل، آی‌پاد نانو، آی‌پاد تاچ، کاور هوشمند آی‌پد و کاور آی‌فون را تحت برند RED به فروش می‌رساند.

Great news to end the week! Apple's total for @RED reaches $70 MILLION. 100% goes to fight #AIDS. Thank you all for buying (APPLE)RED.— (RED) (@RED) آوریل 4, 2014

کمک‌های اپل که از طریق فروش محصولات با برند RED به این بنیاد خیریه اختصاص می‌یابد بطور مستقیم برای مبارزه با ایدز در آفریقا صرف می‌گردد.

البته اپل در سال‌های گذشته از طریق روش‌های دیگری نیز توجه خود را به مساله ایدز نشان داده است. تغییر لوگوی سفید رنگ اپل به رنگ قرمز در فروشگاه‌های این شرکت در روز جهانی ایدز، یکی از این موارد است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات