مشخصات فنی و تصاویر جدید مربوط به نمونه اولیه Ascend P7، پرچمدار جدید هواوی فاش شد

شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۹
مطالعه 2 دقیقه
تا کنون چندین بار تصاویر و اطلاعات مربوط به گوشی هوشمند Ascend P7 هوآوی فاش شده و به نظر می‌رسد این روند همچنان ادامه داشته باشد. اکنون این پرچمدار جدید تولیدکننده‌ی چینی بار دیگر پیش از رونمایی قریب‌الوقوع خود در 7 می (17 اردیبهشت) نمایان شده است.
تبلیغات

 تصاویر فاش شده‌ی جدید از فرانسه بدست آمده‌اند که با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده برای اجرای رویداد معرفی در پاریس منطقی به نظر می‌رسد. در صورتی که تصاویر و اطلاعات فاش شده‌ی قبلی را در کنار یکدیگر قرار دهیم می‌توان گفت که Ascend P7 به یک صفحه‌نمایش 5 اینچی تمام HD مجهز شده که یک پردازنده چهار هسته‌ای که از معماری اختصاصی HiSilicon خود هوآوی قدرت گرفته، توان پردازشی مورد نیاز آن را تامین می‌کند. حافظه داخلی 16 گیگابایت، حافظه رم 2 گیگابایت، ترکیب دوربین‌های 13 و 8 مگاپیکسل و یک باتری 2460 میلی آمپری نیز از دیگر مشخصات فنی این دستگاه محسوب می‌گردد.

ascendp74

ممکن است شگفت‌زده شوید که چرا در تصاویر جدید فاش شده شاهد ارائه مشخصات یک صفحه‌نمایش 720p و تنها یک گیگابایت حافظه رم هستیم. دلیل این مساله به احتمال قوی، این است که تصویر فاش شده متعلق به یک نمونه‌ی اولیه (Prototype) از Ascend P7 است، چراکه بطور قطع هوآوی یک پرچمدار جدید را با مشخصات فنی پرچمدار قبلی خود ارائه نخواهد کرد.

حدود یک ماه دیگر و در تاریخ 7 می (17 اردیبهشت) با ما همراه باشید تا با معرفی رسمی دستپخت جدید هوآوی همراه شویم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات