پس از یک هفته از عرضه‌ی رسمی اچ‌تی‌سی وان جدید، گزارش‌ها حکایت از فروش ضعیف آن دارند

شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
همانطور که می‌دانید، هفته‌ی پیش شاهد عرضه‌ی رسمی اچ‌تی‌سی وان جدید بودیم. این تلفن‌هوشمند همراه با تغییرات ظاهری و همچنین امکانات از قبیل دوربین دوگانه به بازار عرضه شد. زیبایی ظاهری این تلفن در مقایسه با سایر رقبای اندرویدی غیرقبال وصف بوده و همچون نسخه‌ی پیشین، جزو خوب‌های اندرویدی از لحاظ ظاهری است. اما ورای ظاهر زیبا، نسخه‌ی پیشین قادر به برابری در میزان فروش با پرچمدار اپل و سامسونگ نبود. گویا این داستان در مورد اچ‌تی‌سی وان جدید نیز صادق است.
تبلیغات

پس از گذشت یک هفته از آغاز عرضه‌ی رسمی نسل جدید پرچمدار اچ‌تی‌سی، تحقیقات انجام شده حاکی از آغاز کم فروغ فروش این تلفن‌هوشمند دارد. این تلفن‌هوشمند نه‌تنها در حال تجربه‌ی فروش کمی است، بلکه فروش آن در این مدت نسبت به نسل پیشین نیز در مدت مشابه کمتر است.

براساس گزارش آماری که توسط Business Insider منتشر شده است، نسل جدید پرچمدار اچ‌تی‌سی یا همان اچ‌تی‌سی وان جدید پس از گذشت یک هفته از زمان عرضه‌ی رسمی آن به بازار، تنها 0.1 درصد از کل تلفن‌های‌هوشمند اچ‌تی‌سی موجود در شبکه‌ی این کمپانی را تشکیل می‌دهد، در حالی که نسل پیشین این پرچمدار پس از گذشت یک هفته از زمان عرضه 1 درصد از کل تلفن‌های‌هوشمند اچ‌تی‌سی را شامل می‌شد.

HTCOneInt1

در مقایسه با سایر تولیدکنندگان تلفن‌های‌هوشمند اندرویدی، اچ‌تی‌سی با در اختیار داشتن 8.4 درصد از بازار رتبه‌ی سوم را از آن خود کرده است، اما رتبه‌ی سوم این کمپانی فاصله‌ی زیادی با رتبه‌‌ی اول دارد. سامسونگ با در اختیار داشتن 61.7 درصد جایگاه اول را مال خود کرده است.

HTCOneInt2

لازم به ذکر است که هم اکنون در بازار آمریکا فقط اپراتور ورایزون پرچمدار اچ‌تی‌سی را بصورت قراردادی در اختیار کاربران قرار می‌دهد، در حالی که سایر اپراتور‌های موجود تمرکز ویژه‌ای بر روی رقبای این تلفن‌هوشمند تایوانی دارند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات