تماشا کنید: آزمایش پرتاب از ارتفاع گلکسی اس 5 در مقابل One M8 و آیفون 5s

جمعه ۱۵ فروردین ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۳
مطالعه 1 دقیقه
هنوز دو تلفن هوشمند گلکسی اس 5 و HTC One M8 بصورت گسترده وارد بازار نشده‌اند. با این وجود تک‌اسمارت این تلفن‌ها را در اختیار داشته و آزمایشات مختلف پرتاب از ارتفاع را بر روی آن‌ها انجام داده است. اگر برایتان جالب است تا بدانید وقتی این تلفن‌ها از ارتفاع به زمین برخورد کنند، چه اتفاقی برای آن رخ می‌دهد، ویدیویی که در ادامه آمده است را تماشا کنید.
تبلیغات

سامسونگ پس از معرفی گلکسی اس ۵ مورد انتقاد بسیاری از کاربران و کارشناسان قرار گرفت چرا که این کمپانی کره‌ای مجددا از یک بدنه پلاستیکی  در پرچمدار خود بهره برد. اما استفاده از بدنه پلاستیکی باعث سبک‌تر شده گلکسی اس ۵ شده که خود موجب کاهش آسیب‌پذیری آن می‌شود. از طرف دیگر گلکسی اس ۵ به صفحه نمایش AMOLED مجهز شده که جنس آن نیمه پلاستیکی است و در مقابل ضربه‌های احتمالی مقاومت بیشتری در مقایسه با نمایشگرهای شیشه‌ای LCD دارد.

لینک دانلود ویدیو

در نهایت این موضوع را در نظر داشته باشید که اچ‌تی‌سی در زمان معرفی تلفن HTC One اعلام کرد که به مشتریان HTC One M8 گارانتی تعویض ۶ ماه برای تعویض صفحه نمایش‌های شکسته شده را می‌دهد. این بدین معنا است که حتی اگر در ۶ ماه اول استفاده به هر دلیلی آسیبی به صفحه نمایش تلفن M8 وارد شود اچ‌تی‌سی بدون هزینه آن را تعویض خواهد کرد.

آزمایش‌های اینچنینی چقدر در انتخاب تلفن بعدی شما تاثیر گذار هستند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات