تلفن‌هوشمند ویندوزفونی سامسونگ، ATIV SE رسما معرفی شد؛ تراشه‌ی چهار هسته‌ای اسنپ‌دراگون 800، دو گیگابایت حافظه‌ی رم و دوربین 13 مگاپیکسلی در کنار ویندوزفون 8

جمعه ۱۵ فروردین ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۸
مطالعه 2 دقیقه
پس از افشای دنباله‌دار اطلاعات از تلفن‌هوشمند ویندوزفونی سامسونگ، این محصول بالاخره رسما معرفی شد. همانطور که انتظار می‌رفت این تلفن‌هوشمند پس از برگزاری کنفرانس BUILD مایکروسافت که در آن سیستم‌عامل ویندوزفون 8.1 معرفی شد، توسط سامسونگ رونمایی گردید و قرار است بصورت قراردادی از طریق اپراتور ورایزون، عرضه شود. سامسونگ ATIV SE را همراه با ویندوزفون 8 روانه‌ی بازار کرده است که یقینا باید شاهد بروزرسانی آن به ویندوز 8.1 باشیم.
تبلیغات

سامسونگ در این تلفن‌هوشمند از صفحه‌ی نمایش 5 اینچ با رزولوشن 1080p، تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 800 با فرکانس کاری 2.3 گیگاهرتز، 2 گیگابایت حافظه‌ی رم و 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی در کنار یک دوربین با سنسور 13 مگاپیسکلی در پشت بهره برده است. ضمنا یک باتری با ظرفیت 2,600 میلی‌آمپر ساعت نیروی مورد نیاز این تلفن‌هوشمند را تامین خواهد کرد.

این تلفن‌هوشمند از وجود فرستنده اینفرارد (IR Blaster) نیز بهره می‌برد که با ترکیب با WatchOn سامسونگ به‌عنوان کنترل از راه دور برای تلویزیون شما انجام وظیفه می‌کند. از امکانات ارتباطی ATIV SE می‌توان به بلوتوث نسخه‌ی 4.0، NFC، DLNA و Wifi Direct اشاره کرد. این تلفن‌هوشمند با شبکه‌های LTE ورایزون سازگار بوده و با قیمتی برابر 199 دلار برای نسخه‌های قراردادی و 599 دلار برای نسخه‌ی غیرقراردادی در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

ATIVSEOffer

ورایزون این تلفن‌هوشمند را با پیشنهاد تشویقی خارق‌العاده‌ای به فروش می‌رساند. کاربران می‌توانند با خرید ATIV SE، یک تلفن‌هوشمند را از میان گلکسی S5، اچ‌تی‌سی وان 2014 یا ATIV SE با قرارداد دوساله‌ی ورایزون بصورت رایگان در اختیار بگیرند. ورایزون عرضه‌ی این محصول را از 23 فروردین آغاز خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات