تماشا کنید: آشنایی با کاور Dot View اچ‌تی‌سی برای One M8

جمعه ۱۵ فروردین ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۴
مطالعه 2 دقیقه
حتما طی روزهای اخیر اخبار مختلفی در مورد جدید ترین پرچمدار HTC یعنی One M8 شنیده یا خوانده اید. در این گزارش قصد داریم تا به طور مختصر به بررسی کاور جدید وان ام ۸ بپردازیم.
تبلیغات

گوشی هوشمند جدید HTC زیبا است، در عین حال کاور مخصوص خود را دارد که تمام پشت و روی گوشی را می‌پوشاند. این کاور به نوعی ترکیبی از Flip Cover متعلق به سامسونگ و کاور هوشمند iPad اما با یک رابط تعاملی جدید است. نقاط (Dots) به نحوی بر روی صفحه نمایشگر قرار گرفته اند که نمای ظاهری خاصی به گوشی می دهند و از انجا که اچ‌تی‌سی نمی خواهد کسانی که از این کاور استفاده می کنند قابلیت های موجود در این گوشی را از دست دهند، تمامی ژست های حرکتی که در صفحه نمایش گوشی M8 عمل می کنند در کاور دات ویو هم قابل استفاده هستند. این کاور وزنی معادل 31.75 گرم دارد و قیمت آن 49.99 دلار است.

با دو ضربه بر روی این کاور، صفحه نمایش نقطه ای آن روشن شده و اطلاعاتی نظیر زمان و آب و هوا به نمایش درمی‌آیند. در صورتی که بر روی این کاور انگشت خود را از بالا به پایین بکشید، قابلیت جستجوی صوتی برای تماس و ارسال پیامک فعال می گردد. همچنین قابلیت پاسخگویی به تماس ها و یا رد آنها بدون نیاز به باز کردن این کاور وجود دارد. نام فرد تماس گیرنده بر روی این کاور نقش می بندد و در صورتی که خواستار پاسخگویی به تماس باشید کافی است تا انگشت خود را بر روی کاور نقطه ای از پایین به بالا بکشید و برای رد تماس از بالا به سمت پایین بکشید.

اگرچه 50 دلار برای یک کاور قیمت بالایی محسوب می شود ولی این کاور زیبا امکانات جالبی را در اختیار شما قرار می دهد. کلیپ زیر را تماشا کنید تا کاربرد این کاور جدید را در عمل مشاهده نمایید.

به نظر شما طراحی این کاور چگونه است؟ آیا خلاقیت بکار رفته در آن را می پسندید یا کاور سامسونگ، ال جی و... را ترجیح می دهید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات