گلکسی اس ۵ مینی سامسونگ با صفحه نمایش ۴.۵ اینچ و دوربین ۸ مگاپیکسلی معرفی خواهد شد

جمعه ۱۵ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۳
مطالعه 2 دقیقه
همه ما میدانیم سامسونگ در حال آماده سازی دو نسخه زوم و مینی گلکسی اس۵ است. همچنین شایعاتی نسبت به ساخت نسخه اکتیو اس۵ توسط سامسونگ نیز وجود دارد که هنوز به صورت رسمی تایید نشده است.
تبلیغات

سامسونگ طبق روال همیشگی خود وهمانند پرچمدار قبلی خود گلکسی اس۴ در سال گذشته می‌خواهد اس ۵ را در نسخه های مختلف معرفی کند.

قبلا نیز پس از معرفی گلکسی اس۵ و نارضایتی کاربران از بدنه آن شایعه شده بود که سامسونگ گلکسی اس۵ را با بدنه فلزی و تحت نام پروژه ی F معرفی خواهد کرد.

اطلاعات نسخه کوچک پرچمدار کهکشانی ها تحت نام SM-G800 امروز به بیرون درز کرده که احتمالا دارای یک صفحه نمایش ۴.۵ اینچی از نوع Super AMOLED با رزولوشن 720p و تراشه اسنپ‌دراگون ۴۰۰ با چهار هسته ی پردازشی است.

از دیگر مشخصات اس۵ مینی که به بیرون درز کرده می‌توان به 1.5 گیگابایت حافظه ی رم و حافظه ۱۶ گیگابایتی قابل ارتقا با microSD، دوربین ۸ مگاپیکسلی اصلی و دوربین ۲ مگاپیکسلی در جلو، فرستنده IR و یک باطری ۲۱۰۰ میلی آمپر ساعت اشاره کرد که به اندروید کیت کت و رابط کاربری تاچ ویز مجهز خواهد شد.

هیچ اطلاعات دیگری در مورد اینکه آیا اس۵ مینی دارای حسگر ضربان قلب یا اینکه ضد آب و گرد وغبار هست در دسترس نیست، اما امیدواریم که سامسونگ این ویژگی ها را در این نسخه نیز قرار دهد.

آیا شما نسخه بزرگ اس۵ را به نسخه کوچک‌تر ترجیح می‌دهید یا بالعکس؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات