گوگل قابلیت جستجو متن در تصویر را به سرویس نوت برداری Keep اضافه کرد

جمعه ۱۵ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۵
مطالعه 1 دقیقه
گوگل سرویس یادداشت بردای Keep را بروز کرد تا کاربران بتوانند حتی در متون اسکن شده نیز جستجو کنند. این بدین معنا است که اگر سند یا صفحه‌ حاوی متن را به عنوان یک تصویر در Keep قرار دهید، قادر خواهید بود در متن موجود در آن تصویر نیز جستجو داشته باشید.
تبلیغات

گوگل سرویس Keep را برای رقابت با سرویس‌های یادداشت برداری مبتنی بر فضای ابری مانند Evernote عرضه کرد. این سرویس از پلتفرم‌های مختلف از جمله اندروید و iOS پشتیبانی می‌کند و نسخه تحت وب آن باعث می‌شود تا کاربر بتواند به یادداشت‌ها و تصاویر خود از طریق هر ابزاری که به مرورگر مجهز است،‌ دسترسی یابد.

گوگل در نسخه جدید Keep،‌ سیستم جستجو را بهبود بخشید و امکان جستجوی متن در تصاویر را میسر کرده است. این قابلیت بسیار سریع و دقیق عمل می‌کند، اما متاسفانه از متون اسکن شده فارسی پشتیبانی نمی‌کند.

اورنوت از مدت‌ها قبل چنین قابلیتی را در اختیار کاربران خود قرار داده است و حالا گوگل برای آنکه بتواند، با این سرویس رقابت کند،‌ چنین ویژگی را افزوده است.

در نسخه جدید  Keep نحوه نمایش و لیست کردن یادداشت‌های کاربر نیز بهینه گردیده و تغییرات جزیی در ظاهر سرویس اعمال شده است.

برای استفاده از سرویس Google Keep به این آدرس مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات