آفیس آیپد از مرز ۱۲ میلیون دانلود گذشت

جمعه ۱۵ فروردین ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۰
مطالعه 1 دقیقه
مایکروسافت در ۷ فروردین ماه نسخه تحت آیپد از مجموعه نرم‌افزاری آفیس را منتشر کرد. آفیس آیپد برای نمایش اسناد مجانی است و کاربران می‌توانند آن را بدون پرداخت هزینه از اپ‌استور اپل دریافت کنند. تنها یک روز پس از عرضه آفیس برای آیپد هر چهار نرم‌افزار اکسل، پاورپوینت، ورد و وان‌نوت در لیست برترین اپلیکیشن‌های در حال رشد قرار گرفتند و امروز پس از گذشت یک هفته از عرضه این محصولات، مایکروسافت اعلام نموده که این مجموعه بیش از ۱۲ میلیون دانلود داشته است.
تبلیغات

 به نظر می‌رسد آفیس مایکروسافت برای آیپد موفق عمل کرده است و توانسته نظر مثبت کاربران iOS را به خود جلب کند. کاربران آیپد ۱۲ میلیون بار آفیس را از اپ استور دانلود کرده‌اند. البته مشخص نیست که چه میزان از ۱۲ میلیون بار دانلود منجر به خرید اشتراک آفیس ۳۶۵ شده است چرا که نسخه اولیه آفیس آیپد بصورت مجانی ارایه می‌شود و اگر کاربران بخواهند از قابلیت ایجاد و ویرایش اسناد بهره ببرند می‌بایست اشتراک ماهیانه یا سالانه آفیس ۳۶۵ را تهیه کنند.

مایکروسافت از استقبال کاربران برای استفاده از آفیس آیپد با خوشحالی یاد کرده است و آن را موفقیتی بزرگ دانسته است.

آفیس برای آیپد باید با مجموعه نرم‌افزاری iWork اپل رقابت کند که بطور کاملا مجانی در اختیار کاربران اکوسیستم این شرکت قرار می‌گیرد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات