ال‌جی تایید کرد که G3 تا چند هفته دیگر وارد بازار می‌شود

چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۴
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی روز گذشته و در خلال جلسه ارایه گزارش مالی سه ماهه اول سال ۲۰۱۴ این شرکت، تایید کرد که تلفن LG G3 نهایی شده است و تا چند هفته دیگر رونمایی خواهد شد. درآمد ال‌جی -دومین تولیدکننده بزرگ کره‌ای تلفن‌های هوشمند- در فصل ابتدایی سال جاری میلادی رشد قابل ملاحظه‌ای را تجربه نموده است.
تبلیغات

ال‌جی در جلسه روز گذشته خود رسماً تایید کرد که تلفن LG G3 حداکثر تا ۸ هفته دیگر رونمایی خواهد شد.

این کمپانی در تلاش است تا با ارایه این تلفن نه تنها با پرچمدارانی مانند گلکسی اس ۵ سامسونگ، اکسپریا Z2 سونی و اچ‌تی‌سی وان M8 رقابت  کند، بلکه درآمد و سود فصل دوم خود را نیز تضمین نماید.

از جمله مشخصات فنی منتسب به تلفن G3 ال‌جی می‌توان به صفحه نمایش ۵.۵ اینچ با رزولوشن QHD معادل ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل اشاره کرد. گفته می‌شود این تلفن از پردازنده ۴ هسته‌ای Snapdragon 801، دو گیگابایت حافظه رم، دوربین ۱۶ مگاپیکسل و سیستم‌عامل اندروید ۴.۴.۲ بهره می‌برد.

 اگر این مشخصات فنی حقیقی باشند، از روی کاغذ، G3 از رقبای خود یک سر و گردن بالاتر خواهد بود، اما باید منتظر بمانیم و ببینیم این تلفن در عمل چطور ظاهر خواهد شد. سال گذشته ال‌جی تلفن پرچمدار خود را به همراه یک صفحه نمایش ۵.۲ اینچ با حاشیه دور بسیار باریک روانه بازار کرد، صفحه نمایشی که یک سال بعد در پرچمداران رقبا نیز مورد استفاده قرار گرفت. حال باید دید آیا امسال نیز ال‌جی می‌تواند صفحه نمایش نسل بعدی تلفن‌های هوشمند رقیب که از رزولوشن QHD پشتیبانی می‌کند را یک سال زودتر در پرچمدار خود مورد استفاده قرار دهد یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات