ایسر خبر از اولین ساعت هوشمند خود با نام Liquid Leap داد

چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۸
مطالعه 2 دقیقه
دنیای فناوری با سرعت وصف نشدنی در حال حرکت است، یک چشم بر هم زدن کافی است تا چند رویداد مهم را از دست بدهید.امروز ایسر رویداد ویژه‌ای را برگزار کرد و علاوه بر معرفی تبلت‌های جدید این شرکت، خبر از ساعت هوشمند بسیار باریک خود با نام Liquid Leap داد.
تبلیغات

امروز رویداد ایسر در نیویورک برگزار شد. این کمپانی اعلام کرد که تلفن هوشمند جدید ایسر امسال عرضه می‌شود. هنوز اطلاعات زیادی در باره ساعت مچی Liquid Leap در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که این ساعت بسیار باریک خواهد بود و بند آن نیز ۱۷ میلی‌متر ضخامت دارد. ساعت هوشمند ایسر، زن‌ها و مردها را هدف قرار داده است و طراحی آن به شکلی خواهد بود که همه قادر به استفاده از آن باشند.

ایسر گفته است که ساعت هوشمند این شرکت قابلیت تشخیص و ضبط اطلاعات مربوط به حرکات ورزشی کاربر را دارد و علاوه بر آن قابلیت‌های ساعت‌های هوشمند دیگر، همچون نمایش اعلانیه‌ها را نیز دارا است.

احتمالا ایسر قصد دارد تا همراه تلفن‌های هوشمند سری Liquid J، ساعت هوشمند خود را نیز عرضه کند تا به عنوان مکمل این تلفن در اختیار کاربران قرار گیرد.

ایسر قصد دارد ابتدا ساعت هوشمند خود را وارد بازار آسیا کند و پس از آن به بازارهای دیگر فکر کند.

وقتی همه تولیدکنندگان مطرح تلفن و تبلت، نسبت به طراحی و تولید ساعت هوشمند اقدام کرده‌اند حالا به نظر می‌رسد ایسر نیز به تکاپو افتاده است، تا شاید بتواند بخشی از این بازار را تحت کنترل خود بگیرد. انتظار می‌رود این ساعت هوشمند نیز همچون ساعت هوشمند موتورولا و ال‌جی از سیستم‌عامل Android Wear بهره ببرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات