سونی و فیفا برای پوشش جام‌جهانی با ویدئوهای 4K همکاری خواهند کرد

پنج‌شنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
همانطور که می‌دانید سونی یکی از اسپانسر‌های فیفا است. کمپانی ژاپنی در آخرین توافق خود با فدراسیون جهانی فوتبال، سعی دارد تا گوشه‌هایی از جام‌جهانی فوتبال را که در کشور برزیل برگزار خواهد شد، با تهیه‌ی ویدئوهایی با رزولوشن 4K به تصویر بکشد.
تبلیغات

سونی و فیفا در زمینه‌هایی چون تولید فیلم رسمی مسابقات جام‌جهانی 2014 به‌همکاری پرداخته و نسخه‌ای از این ویدئو را نیز با کیفیت 4K‌ در اختیار علاقمندان قرار خواهند داد. همچنین دو تا سه بازی جام‌جهانی نیز با رزولوشن 4K به تصویر کشیده شده و نمایش داده خواهد شد.

جام‌جهانی فوتبال در برزیل، از 22 خردادماه تا 22 تیرماه برگزار خواهد شد و سونی در نظر دارد تا از پتانسیل بازی‌های فوتبال و همچنین جام‌جهانی، برای اشاعه‌ی تجربه‌ی تماشای ویدئوها در رزولوشن 4K استفاده کند. ورزش یکی از مهم‌ترین عواملی است که کاربران به اشتیاق تماشای تصاویر با وضوح بالاتر، تلویزیون‌های خود را تعویض کرده و نمونه‌های بهتری را از آن خود می‌کنند. فیلم رسمی مسابقات جام‌جهانی 2014 که با رزولوشن 4K نیز عرضه خواهد شد، در بردارنده‌ی بخش‌هایی از بازی‌ها و همچنین فینال خواهد بود.

این فیلم توسط فیفا و یک کمپانی پخش فایل‌های ویدئویی که هنوز نام آن فاش نشده است، در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. مطمئناً سونی خود یکی از کمپانی‌های منتشر کننده‌ی این فیلم با رزولوشن 4K ‌خواهد بود. همچنین به احتمال قریب به یقین، سونی با بهره‌گیری از تجهیزات فوق مدرن خود، شماری از بازی‌های مهم این مسابقات را در رزولوشن 4k به تصویر خواهد کشید.

سونی برای تحقق انین امر، از تجهیزاتی چون دوربین‌های CineAlta 4K Live، سیستم‌ ذخیره‌ی 4K و تلویزیون‌های 4K استفاده خواهد کرد. این کمپانی تصمیم دارد تا با برپایی غرفه‌هایی در ورزشگاه‌ها، کاربران را از نزدیک با رزولوشن 4K‌و کیفیت بالای نمایش آن آشنا نماید .

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات