کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل، WWDC از 12 خرداد در سن‌فرانسیسکو آغاز خواهد شد

پنج‌شنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
همانطور که می‌دانید کمپانی اپل هر ساله رویدادی را با عنوان کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان یا همان WWDC برگزار می‌کند. این کمپانی اعلام کرد که مراسم سال 2014 از تاریخ 12 تا 16 خرداد ماه سال جاری در مرکز همایش‌های موسکون‌وست سن‌فرانسیسکو برگزار خواهد شد. اپل وعده داده است تا توسعه‌دهندگان حاضر در این رویداد را با آخرین فناوری‌های موجود آشنا سازد. اما مراسم امسال با سال‌های پیش متفاوت است و این تفاوت در نحوه‌ی انتخاب توسعه دهندگانی است که برای شرکت در این مراسم نام‌نویسی می‌کنند.
تبلیغات

اپل اعلام کرده است که توسعه‌دهندگان در طول این مراسم شانس اطلاع از آخرین فناوری‌‌های مرتبط با توسعه‌ی iOS و OS X را داشته و همچنین امکان شرکت در بیش از 100 کارگاه آموزشی را خواهند داشت که در جریان آن چندین متخصص اپل برای آن‌ها به سخنرانی خواهند پرداخت.

برخلاف سال‌های پیش، توسعه‌دهندگان بصورت انتخابی برای شرکت در این مراسم انتخاب خواهند شد. متقاضیان می‌توانند از هم‌اکنون تا تاریخ 17 فروردین برای شرکت در این مراسم نام‌نویسی کنند. وب‌سایت رسمی WWDC ‌نیز با پخش تصاویر زنده‌ی ویدئویی بخش‌هایی از مهم‌ترین نشست‌ها و کنفرانس‌ها را برای کاربران و دوست‌داران نمایش خواهد داد.

به‌نظر می‌رسد تمرکز کنفرانس امسال بیشتر روی اپلیکیشن‌ها و تاثیرگذاری این بخش در میدانی وسیع‌تر است. مطمئنا اپل خود از تاثیر شگرف آیفون بر روند توسعه‌ی اپلیکیشن‌ها صحبت خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات