نسخه جدید فایرفاکس با طراحی نو و قابلیت‌های تازه منتشر شد

سه‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۵
مطالعه 1 دقیقه
موزیلا امروز نسخه جدید مرورگر فایرفاکس را با طراحی تازه و شکل و شمایلی متفاوت منتشر کرد. موزیلا نزدیک به دو سال بر روی این نسخه از مرورگر خود کار کرده است و تمرکز اصلی آن‌ها بر روی شخصی‌سازی بیشتر و استفاده آسان از مرورگر بوده است.
تبلیغات

نسخه جدید فایرفاکس بیش از پیش به کروم گوگل شبیه شده است. در فایرفاکس ۲۹ منوها و تب‌ها دستخوش تغییر شده‌اند. حالا کاربر می‌تواند منوها را براساس سلیقه خود تغییر دهد و مثلا یک افزونه یا قابلیت خاص را به نوار ابزارها اضافه نماید. بوک‌مارک‌ کردن صفحه‌های وب نیز تنها با یک کلیک میسر شده است.

موزیلا طی ماه‌های اخیر انرژی زیادی بر روی ابزارهای موبایل صرف کرده  و اولین گام اساسی این شرکت در نسخه ۲۹ فایرفاکس کرد پیدا کرده است. در این نسخه از مرورگر موزیلا، هم‌گام سازی اطلاعات به شکل بهتر و ساده‌تری بین مرورگر دسکتاپ و موبایل انجام می‌شود. کاربران برای استفاده از این قابلیت باید یک اکانت فایرفاکس ایجاد کنند تا اطلاعات آن‌ها در حساب مربوط به خودشان ذخیره شود. کاربران می‌تواند رمزهای عبور، بوک‌مارک‌ها، تاریخچه وب‌سایت‌های بازدید شده و غیره را بین مروگر فایرفاکس تحت اندروید یا مرورگر مخصوص کامپیوترهای شخصی همگام کنند.

برای بروز رسانی به نسخه جدید فایرفاکس به منوی About این مرورگر مراجعه کنید و یا از طریق وب سایت موزیلا آن را دانلود نمایید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات