وب‌گرد: کنترل بهتر کلیپ‌بورد، مدیریت داده‌های شخصی و چیزهای دیگر

سه‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
در این وب‌گرد ابزاری جدید برای کپی بهتر اطلاعات، مدیریت اطلاعات شخصی و دو ابزار دیگر را معرفی می‌کنیم.
تبلیغات

«وب‌گرد» بخشی برای علاقمندان به دنیای مجازی و اینترنت است. در «وب‌گرد» ابزارها و وب‌سایت‌های مختلف به شما معرفی خواهند شد. امیدواریم این بخش مورد توجه شما قرار بگیرد. در ادامه با قسمت دیگری از «وب‌گرد» همراه ما باشید.

سری «وب‌گرد» در روزهای سه‌شنبه منتشر می‌شود و در آن با ابزارهای تازه و وب‌سایت‌های کاربردی دنیای مجازی آشنا خواهید شد. «وب‌گرد» فرصتی برای غرق شدن در دنیای مجازی است.

CopyQ

CopyQ یک نرم‌افزار مدیریت کلیپ‌بورد سیستم‌عامل با قابلیت جستجو و ویرایش تاریخچه است. آخرین نسخه ارائه شده از CopyQ با سیستم‌عامل‌های ویندوز، لینوکس به طور کامل و OSX 10.9 به صورت آزمایشی سازگار است. CopyQ با برخورداری از یک خط‌فرمان پیشرفته، می‌توانید اطلاعات را در قالب متن، فایل‌های HTML، فرمت‌های تصویری یا هرچیز دلخواه دیگر ذخیره کند.

CopyQ

Do One Thing

وقتی به کارهایی فکر می‌کنیم که با انجام دادن آن‌ها، از زندگی سالم‌تری برخوردار خواهیم شد، شاید دچار سردرگمی می‌شویم. رژیم‌های غذایی سالم، ورزش و سلامتی و بسیاری از انتخاب‌های دیگر همه از این جمله کارها هستند. سؤال این است که از کجا باید شروع کرد؟ اپلیکیشن Do One Thing پاسخ این سؤال است. اپلیکیشنی که بیماران سرطانی را به نجات‌یافتگان از سرطان تبدیل می‌کند.

Do One Thing

Tag Spaces

Tag Spaces یک سیستم مدیریت داده متن‌باز و شخصی است که به شما کمک می‌کند فایل‌های خود را به کمک برچسب‌ها (Tags) بر روی هر پلت‌فرمی سازماندهی کرده و به کمک یک رابط‌کاربری مبتنی بر وب به فایل‌های محلی (Local) خود به آسانی دسترسی داشته باشید. Tag Spaces عملیات‌های اساسی مدیریت داده را به کاربران خود عرضه نموده است.

Tag Sapces

Guides

مشتریان خود را با انتشار دانش‌های خودتان به ارتباط بیشتر و تعامل با خودتان ترغیب کنید. وب‌سایت Guide مجموعه‌ای از راه‌کارهای کاربردی را برای وب‌سایت یا تجارت شما ارائه می‌دهد که به کمک آن‌ها می‌توانید ارتباط بیشتری با شرکاء و مشتریان خود داشته باشید. تنها کافی است محتوای خود را ایجاد کرده، مشتریان خود را دعوت و بر روی جامعه هدف خود متمرکز شوید.

Guides

نظرات خود درباره این وب‌سایت‌ها و بخش «وب‌گرد» با ما در میان بگذارید.

منبع makeuseof

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات