آیفون 6 با آیفون 5s، گلکسی نوت 3 و نکسوس 5 چه تفاوت‌ها و شباهت‌های ظاهری دارد؟

سه‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۳
مطالعه 2 دقیقه
آیفون 6 یکی از گوشی‌هایی است که این روزها شایعات مختلفی در مورد آن شنیده می‌شود. معمولاً گوشی‌های پرچم‌دار در ماه‌های قبل از رونمایی به شدت مورد توجه رسانه‌ها و دوست‌داران دنیای گوشی قرار می‌گیرند و آیفون 6 هم به عنوان یکی از بهترین‌ها، از همین حالا هم در صدر اخبار دنیای گوشی است. تاکنون تصاویر مختلفی از آیفون 6 با نمایشگر بزرگ 4.7 و 5.5 اینچ لو رفته که صحت و سقم آن مشخص نیست. در ادامه‌ی مطلب به ویدیویی که اطلاعات به دست آمده را جمع‌بندی می‌کندو آیفون بعدی را با گوشی‌های اندرویدی ردل‌اول مقایسه می‌کند در خدمت شما هستیم.
تبلیغات

شاید استیو جابز، مدیر موفق اپل تصور نمی‌کرد که روزی بالاخره اپل هم گوشی‌های کوچکی که با یک دست می‌توان از آن استفاده کرد را کنار بگذارد و گوشی‌هایی با صفحه‌نمایش بزرگ رونمایی کند. بله، آیفون 6 اولین آیفونی است که به نوعی اندازه‌ی نمایشگر آن بسیار بزرگ است و حتی مدل 5.5 اینچی، قرار است اولین فبلت اپل زیر پرچم آیفون‌های محبوب باشد.

برخی قطعات آیفون 6 از همین حالا لو رفته‌اند و اطلاعات دیگری هم در مورد این گوشی جالب فاش شده است. آیفون 6 نه تنها از نظر صفحه‌نمایش متحول شده، بلکه برخی دکمه‌ها هم جابجا شده‌اند. دکمه‌ی پاور به جای بالا، حالا در سمت راست بدنه قرار دارد.

بدنه بسیار نازک است؛ در برخی وب‌سایت‌ها از ضخامت بسیار کم گوشی صحبت شده است. کلید ولوم مثل آیفون 5c نازک‌تر است.

در ویدیوی ذیل، بدنه‌ای که ادعا شده به آیفون 6 تعلق دارد، در کنار اندرویدی‌های مطرح مثل گلکسی نوت 3، نکسوس 5 و البته آیفون 5s قرار داده شده و از جنبه‌های مختلف مورد مقایسه قرار می‌گیرند. تماشا کنید و ببینید آیفون بعدی احتمالاً چه شکلی است و چه تغییری در چیدمان دکمه‌های آن داده می‌شود:

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات