با افزونه ایرانی «واژه‌ جادویی»، ترجمه لغات را به سرعت پیدا کنید

سه‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
این افزونه‌ی ایرانی کروم و فایرفاکس مطالعه متون و صفحه‌های وب را ساده‌تر می‌کند.
تبلیغات

اگر از دسته از افرادی هستید که متون انگلیسی متعددی در وب می خوانید این مقاله برایتان جذاب خواهد بود. قصد داریم یک افزونه ایرانی برای مرورگرهای کروم و فایرفاکس را معرفی کنیم که به شما کمک می‌کند تا در مطالعه متون و صفحات وب انگلیسی دچار مشکل نشده و به راحتی با انتخاب لغت معنی آن را مشاهده کنید.

اکثر ما روزانه ساعت ها وقت خود را در اینترنت صرف می کنیم و به مرور وب مشغولیم. بارها پیش آمده معنی لغاتی را ندانسته ایم و لاجرم از دیکشنری های مختلف استفاده کرده ایم. تنها مشکل این دیکشنری‌ها از نو نوشتن لغت و یا کپی کردن لغات ناآشنا است که در اغلب موارد کاری دشوار برایمان بوده. گرچه دیکشنری های مختلفی هم تا کنون برای حل این مشکل ارائه شده اند اما شاید هنوز نتوانسته اند جای خود را در کنار کاربران پیدا کنند.

امروز قصد داریم کاربران زومیت را با یک افزونه ایرانی آشنا کنیم که خواندن متون انگلیسی در محیط وب را ساده می کند. افزونه ی واژه جادویی که محصولی رایگان از سایت واژه‌یاب است این امکان را به شما خواهد داد که با دوبار کلیک بر روی لغات ناآشنا و دشوار، معنی آن را بدون رجوع به سایت مذکور بخوانید. پس از انتخاب یک واژه، پنجره ای بالون مانند باز شده و در کسری از ثانیه معنی این لغت بطور آنلاین دریافت می شود. از ویژگی های دیگر این افزونه ارائه ی تلفظ لغات انگلیسی بصورت صوتی است.

vajeyab-extension
افزونه «واژه جادویی»

خوشبختانه این افزونه برای دو مرورگر محبوب کروم و فایرفاکس ساخته شده است و کاربران هر یک از این مرورگرها می توانند این افزونه را از سایت های ارائه دهنده افزونه ها دانلود نمایند.

دانلود افزونه «واژه جادویی» برای مرورگر کروم از طریق Chrome Web Store

در صورتی که امکان نصب این افزونه از طریق فروشگاه‌های اختصاصی مرورگرها را ندارید می‌توانید به راهنمای نصب افزونه واژه جادویی مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات