آیا Galaxy S5 Prime در تابستان امسال ارائه می‌شود؟

سه‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
هفته گذشته اطلاعاتی بدست آمد که نشان می داد سامسونگ نسخه جدیدی از گلکسی اس ۵ را با نام Galaxy S5 Prime به بخش تحقیق و توسعه خود در هند ارسال نموده است. گفته می‌شود این تلفن همان گلکسی اس ۵ است که به جای بدنه پلاستیکی به بدنه فلزی مجهز شده است. امروز نیز نام این تلفن در وب سایت خدمات سامسونگ رؤیت شده است.
تبلیغات

گفته می‌شود سامسونگ در گلکسی اس ۵ پرایم، نه تنها بدنه فلزی را جایگزین بدنه پلاستیکی نموده، بلکه رزولوشن صفحه‌نمایش را نیز از ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل به ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰  پیکسل افزایش داده است.

چندی پیش اطلاعات مربوط به یک تلفن سامسونگی با نام مدل SM-906S در نرم‌افزار بنچمارک AnTuTu ثبت شد که مجهز به صفحه‌نمایش QHD بود.

یک رسانه کره‌ای نیز گزارش کرده که سامسونگ تلفن Galaxy S5 Prime را در تیرماه امسال معرفی خواهد کرد. البته هنوز نمی‌دانیم که این زمان عرضه محصول است یا رونمایی از آن. ممکن است سامسونگ قصد داشته باشد تا با ارائه این تلفن، رقابت با آیفون ۶ و جی ۳ ال‌جی را آغاز کند؛ چرا که شایعه شده پرچمدار بعدی ال‌جی نیز از صفحه نمایش QHD بهره خواهد برد.

تلفن جی ۳ ال‌جی نیز قرار است در تابستان امسال راهی بازار شود.

البته مدیرعامل سامسونگ در رابطه با امکان وجود تلفن Galaxy S5 Prime اظهار نظر نموده و گفته است این تلفن وجود خارجی ندارد. اما کارشناسان معتقدند که دلیل تکذیب او، تأثیر منفی این خبر بر روی فروش گلکسی اس ۵ سامسونگ است که به تازگی در بازارهای جهانی عرضه شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات