تصاویر فاش شده جدید از آیفون 6 نشان از جایگیری آنتن‌ها در پشت دارد [بروز شد]

دوشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
با نزدیک شدن به زمان معرفی آیفون بعدی، هر روز شاهد فاش شدن اطلاعات جدیدی در باره آیفون ۶ اپل هستیم. تازه‌ترین تصاویر آیفون ۶ توسط یک وب سایت اکراینی فاش شده است. در این تصاویرمی‌توان تغییر مکان دکمه پاور و تغییر شکل حفره فلاش LED را مشاهده کرد.
تبلیغات

همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید اپل ظاهرا قصد دارد تا در بدنه یک‌تکه پشت دستگاه چند بخش را خالی کرده و به آنتن‌ها اختصاص دهد.

اگر این طرح‌ها واقعی باشند، آیفون ۶ از نظر طراحی بسیار شبیه به آیفون 5S خواهد بود. هنوز مشخص نیست که بدنه آیفون بعدی از جنس شیشه خواهد بود یا فلز یا اینکه اپل بدنبال استفاده از ماده متفاوتی است.

iphone-6-body-UiP-02-630x416

در این گزارش آمده است که اپل قصد دارد ضخامت آیفون ۶ را باز هم باریک‌تر کند و آن را از ۷.۶ میلی‌متر در آیفون 5s به ۶ میلی‌متر در آیفون بعدی برساند. در این موضوع شکی نیست که آیفون بعدی نیز به یک پردازنده ۶۴ بیتی مجهز خواهد شد و احتمالا اپل نسخه جدیدی از SoC خود را به همراه آن رونمایی خواهد کرد.

iphone-6-body-UiP-06-630x369

انتظار می‌رود آیفون بعدی در دو سایز ۴.۷ اینچ و ۵.۵ اینچ روانه بازار شود. همانطور که در تصاویر نیز قابل مشاهده است اپل مکان قرار گیری دکمه پاور را از لبه بالا به لبه‌ راست دستگاه تغییر داده است تا با توجه به بزرگ‌ شدن ابعاد تلفن، دسترسی به آن آسان‌تر شود.

بروزرسانی:

تصویر جدیدی از پرچمدار بعدی اپل فاش شده است:

iphone6-leak
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات