لوازم جانبی تبلت Surface Mini مایکروسافت برای فروش در وب‌سایت آمازون قرار گرفت

یک‌شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۸
مطالعه 1 دقیقه
شایعاتی از تبلت Surface Mini مایکروسافت مدتی است که بر سر زبان‌ها افتاده است، اما تاکنون اطلاعات کمی از آن فاش شده است. به تازگی لوازمی از این تبلت که هنوز به بازار عرضه نشده بر روی وب‌سایت آمازون قرار گرفته که تعجب بسیاری را برانگیخته است. برای توضیحات بیشتر در ادامه مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

به نظر می‌رسد این تبلت دارای صفحه نمایش 7 یا 8 اینچی است و همان فرم نسخه اصلی تبلت Surface را خواهد داشت. طبق شنیده ها نسخه مینی از امکانات خوبی برای نوت‌برداری برخوردار است و این باعث شده تا انتظار یک قلم را نیز به همراه Surface Mini داشته باشیم.

وجود قابلیت‌های مناسب برای نوت‌برداری همچنین نشان می‌دهد که احتمالا این تبلت از نسخه کامل ویندوز 8.1 بهره خواهد برد و فناوری Wacom Digitizer همان چیزی است که تجربه نوت‌برداری لذت‌بخش را به ارمغان می‌آورد.

اگر لوازم جانبی که در وب‌سایت آمازون برای فروش در دسترس هستند را بعنوان نشانه در نظر بگیریم پس با تبلت ساده و بی‌ادعایی مواجه هستیم که علاوه بر کیفیت با قیمتی قابل رقابت با iPad mini یا تبلت‌های سامسونگ، به بازار عرضه خواهد شد.

کاورهای تبلت Surface Mini از تاریخ 28 اردیبهشت قابل خریداری هستند. درحالیکه هنوز تاریخ دقیق عرضه این محصول اعلام نشده است، عرضه لوازم جانبی آن اقدامی عجیبی محسوب می‌شود.

شما چه نوع تبلتی را بیشتر می پسندید؟ ویندوزی، اندرویدی یا آیپد‌ها؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات