تبلت Iconia B1-730 HD ایسر فاش شد

یک‌شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۳
مطالعه 2 دقیقه
ایسر در نمایشگاه CES امسال از تبلت میان رده Iconia B1-720 رونمایی کرد. حال گزارش شده که این کمپانی قصد دارد جایگزین آن تبلت را معرفی کند. تصویر تبلیغاتی این محصول به همراه مشخصات فنی آن فاش شده است که در ادامه مطلب به آن‌ها می‌پردازیم.
تبلیغات

تبلت B1-730 HD ایسر همچون دیگر تبلت‌های این شرکت، بازار میانی را هدف قرار داده‌اند. این تبلت ۷ اینچی از رزولوشن ۱۲۸۰۰ در ۸۰۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند؛ پردازنده ۲ هسته‌ای آن از خانواده اتم اینتل و مدل Z2560 بوده و با فرکانس ۱.۶ گیگاهرتز کار می‌کند.

این تبلت همچنین از حافظه ذخیره‌سازی ۸ یا ۱۶ گیگابایت، حافظه رم ۱ گیگابایت و درگاه میکرو SD پشتیبانی می‌کند. ایسر یک دوربین ۵ مگاپیکسلی را نیز در پشت تبلت B1 730 جای داده است.

Acer-Iconia-One-7 B1-730 7-600x428

از دیگر مشخصات فنی B1 730 HD می‌توان به باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و امکان اتصال به شبکه وای اشاره کرد. تبلت ۷ اینچی جدید ایسر حدود ۱۰ میلی‌متر ضخامت و ۳۲۰ گرم وزن دارد.

این تبلت از سیستم‌عامل اندروید بهره می‌برد؛ اما هنوز نسخه آن مشخص نیست.

اینتل سخت در تلاش است تا امسال تولیدکنندگان بیشتری را نسبت به استفاده از پردازنده‌های اتم این شرکت متقاعد کند و به این ترتیب سهم بازار بیشتری را در اختیار بگیرد. در حال حاضر تقریباً ۹۵ درصد از بازار تراشه‌های موبایل در اختیار آرم است و اینتل تنها ۵ درصد از این بازار پررونق را در اختیار دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات