تماشا کنید: جی فلکس ال‌جی قادر است 453 کیلوگرم وزن را تحمل کند و صدها بار خم و راست شود

شنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۲
مطالعه 2 دقیقه
تلفن خمیده ال‌جی با نام G Flex که اخیرا وارد بازار کشور نیز شده است از یک صفحه نمایش ۶ اینچ انعطاف‌پذیر به همراه طراحی خاص و خمیده‌‌ای بهره می‌برد، که به بیان برخی آینده تلفن‌های هوشمند است. این تلفن هرچند قرار نیست انعطاف‌پذیر باشد اما در اثر فشار از حالت خمیده به صاف تغییر حالت می‌دهد و پس از حذف فشار به حالت اول خود باز می‌گردد. اخیرا آزمایشات جالبی بر روی این تلفن انجام شده است که در ادامه ویدیو مربوط به آن را تماشا خواهید کرد.
تبلیغات

از آنجایی که هنوز بسیاری از قطعات تلفن‌های هوشمند، غیرمنعطف هستند نمی‌توان یک تلفن انعطاف‌پذیر تولید کرد و از این رو دو کمپانی کره‌ای سامسونگ و ال‌جی به تولید تلفن‌های خمیده بسنده کرده‌اند. اما اگر بر روی جی‌فلکس فشار زیادی را وارد کنیم از حالت خمیده به صاف تغییر شکل می‌دهد و البته هر زمان فشار برداشته شود به حالت عادی و خمیده خود باز می‌گردد. آزمایشات مختلف نشان می‌دهند که این خمیده و صاف شدن تلفن موجب وارد شدن آسیب به گوشی نمی‌شود، حداقل در چند صد بار اول این اتفاق نمی‌افتد. این بدین معنا است که اگر بصورت تصادفی بر روی این گوشی بنشینید مشکلی برای آن به وجود نخواهد آمد.

برای آشنایی بیشتر با تلفن خمیده G Flex ال‌جی به نگاه نزدیک زومیت به این تلفن که در نمایشگاه CES 2014 انجام شد، مراجعه کنید.

حالا وب سایت Consumer Reports نسبت به انجام آزمایش عجیبی بر روی این تلفن اقدام کرده و فشار تا ۴۵۳ کیلوگرم را بر روی آن وارده نموده است. این تلفن حتی در این شرایط نیز جان سالم به در می‌برد:

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات