با #نوکیازوم در وداع با نوکیا، خاطره‌انگیزترین برند دنیای فناوری همراه زومیت شوید

شنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
نوکیا؛ غول نام آشنای فنلاندی, همین چند ساعت پیش, به بازنشستگی اجباری اش تن داد و به پایان عمر 49 ساله اش رسید. نیم قرن عمر, برای کمپانی که روزی روزگاری یک تنه بر دنیای موبایل یکه‌تازی می‌کرد، مدت کمی نیست! نیم قرن سلطنت در عرصه فناوری و خاطراتی که یکی از پس دیگری در غبار زمان مدفون خواهد شد, حاصل تلاش هزاران هزار مهندس, ده‌ها سهامدار و میلیون‌ها کارگری بود که اکنون در انتظار رای آینده مالک آمریکایی نوکیا هستند. می خواهیم در وداع با اسمی که خاطرات خوب و خوش دهه  گذشته را  برایمان رقم زده است,  از شما دعوت به عمل آوریم. با ما همراه شوید تا با یکدیگر غول فنلاندی را در آخرین روزهای سلطنت پر فراز و نشیبش همراهی کنیم.
تبلیغات

 شرکت‌های بسیاری پا به عرصه دیجیتالی‌ زندگی‌مان می‌گذارند و  می‌روند. اما بعضی برندها به عنوان اولین می‌آیند و مدت‌ها باقی می‌مانند! آنقدر می‌مانند تا حتی بعد از بلااستفاده شدنشان نیز آن‌ها را در گوشه‌ای زیر ده‌ها یادگاری قدیمی نگاه می‌دارید تا هر بار که نگاهی به کلکسیون خود می‌اندازید، ده‌ها خاطره تلخ و شیرین در ذهنتان جاری گردد. نوکیا نیز یکی از همین نام‌های شیرین  است که حالاحالاها، حتی الان که دارد برای همیشه با دنیای فناوری وداع می‌کند،‌ از یاد و خاطره کاربران نمی‌رود. 

مقاله‌های مرتبط:

    بدون شک در کلکسیون تلفن‌های هوشمند بسیاری از شما زومیتی‌های عزیز، همچون ما, ‌حداقل یک نام نوکیا خودنمایی می‌کند. وقت آن رسیده تا آن را از بالای کمدها یا انباری‌ها خارج کنید، دستی به سر و روی آن بکشید و آن را برای آخرین عکس یادگاری‌اش آماده نمایید. می‌خواهیم از شما تا با گرفتن یک عکس یادگاری از دستگاه‌های نوکیایی که هنوز هم در خانه‌تان نگهداری می‌کنید، وداع با نوکیا را در آخرین روزهایی که هنوز نام این برند بر سر زبان‌ها جاری می‌گردد همراهی کنید. مهم نیست که نوکیا 1100 دارید یا N82،  نوکیا 5800 یا N95 که روزی روزگاری به عنوان پرچمدار محبوب دنیای موبایل یکه‌تازی می‌کرد. هر کدام از اعضای خانواده نوکیا را که دارید، عکسی یادگاری  از آن بگیرید و برای ما ارسال نمایید.

    nokia-history

    مهم نیست که عکس‌هایتان چقدر خلاقانه باشد، هر چند مطمین هستیم خلاقیت زومیتی‌ها، زیبایی گالری‌مان را چند برابر و جلای تازه‌ای به آن می‌بخشد. در ضمن، نگران آن نباشید که با دوربین حرفه‌ای عکس بگیرید یا یک دوربین معمولی یک تلفن هوشمند! تنها سعی کنید که در آن به نوکیا و محصولات آن اشاره شده باشد. در واقع هدف از این مطلب بیشتر یادبودی برای نوکیا در روزهای پایانی‌اش است. همچنین می‌توانید متن یادبودی را نیز در کنار آن برایمان در بخش نظرات اضافه کنید یا به هر طریق ‌آن را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

    اگــر قـــصد داریـــد در مراسم یادبود زومیت شرکت کنید، لطفا عکس‌های  یادگاری خــــود را در توئیتر، فیســبوک یا گوگــل پلاس با هش‌تگ #نوکیازوم به اشتراک بگذاریـــــد یا آنــها را به آدرس ایمیـــــــل myzoomit@gmail.com با مــــــــوضــــوع (Subject) «نوکیازوم» ارســــال نماییــد. در بدنه ایمیـــــل نیز علاوه بــر عکــس، در صورت تمایل نام و نام‌خـانوادگی خود را درج نماییـــــد.

     منتظر عکس‌های یادگاری شما از خانواده میلیونی نوکیا هستیم.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات