نیمی از خریداران HTC One M8 مشتری اپل و سامسونگ بوده‌اند

شنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۴
مطالعه 2 دقیقه
براساس گزارش وب‌سایت CompareMyMobile که در زمینه خرید ابزارهای الکترونیکی دست دوم و جایگزینی آن‌ها با محصولات جدید فعالیت می‌کند، نیمی از مشتریان HTC One M8 پیش از این صاحب تلفن سامسونگ یا اپل بوده‌اند.
تبلیغات

هرچند نمی‌تواند آمار CompareMyMobile را به کل خریداران تلفن HTC One M8 بسط داد اما از آنجایی که این وب‌سایت یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های خرید و فروش کالای دست دوم محسوب می‌شود، آمار آن نیز حائز اهمیت است.

براساس گزارش این وب‌سایت ۴۶.۲ درصد از مشتریان M8 صاحب یکی از تلفن‌های قدیمی HTC بوده‌اند. ۳۸ درصد از خریداران پرچمدار امسال HTC از آیفون و ۸ درصد نیز از گلکسی اس ۴ به سمت One M8 گرایش پیدا کرده‌اند.

جالب است بدانید که براساس گزارش این وب سایت، تنها ۱۳.۲ درصد از کاربران HTC One قبلی مایل به بروز رسانی به نسخه جدید هستند و شاید دلیل اصلی آن تفاوت‌های کم بین دو نسل HTC One باشد.

در نهایت این آمار و ارقام تنها مربوط به وب سایت CompareMyMobile هستند و نمی‌توان آن را به کل خریداران این تلفن بسط داد و از طرفی شاید میزان فروش این تلفن در این وب‌سایت خیلی زیاد نباشد و نتوان به آمار آن بسنده کرد. به هر حال باید کمی بیشتر صبر کنیم تا ببینیم این بار HTC با پرچمدار زیبای خود که تحسین بسیاری از کارشناسان و رسانه‌های دنیای فناوری را در پی داشت، با رفع مشکلات تولید انبوه و گسترش توزیع آن به مناطق بیشتری از دنیا خواهد توانست فروش قابل ملاحظه‌ای را رقم بزند یا خیر.

اچ‌تی‌سی یک نرم‌افزار کاربردی را نیز در اختیار مشتریان تلفن‌های هوشمند خود قرار می‌دهد تا از طریق آن بتوانند به سادگی اطلاعات خود را از آیفون یا تلفن‌های هوشمند اندرویدی به تلفن جدید ساخت HTC خود منتقل کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات