مشخصات فنی تلفن‌هوشمند منتسب به Moto X+1 منتشر شد؛ صفحه‌ی نمایش 5.2 اینچی در کنار تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 800

شنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۸
مطالعه 1 دقیقه
هرچند موتورولا توسط کمپانی چینی لنوو خریداری شده، اما این به معنای توقف تولید تلفن‌های‌هوشمند جدید توسط این کمپانی نیست. پیش‌تر اخباری را مبنی بر احتمال عرضه‌ی نسل جدید موتو ایکس منتشر کردیم، اما هم اکنون نتایج بنچمارک تلفن‌هوشمندی با کد XT912A منتشر شده است که کارشناسان آن را منتسب به تلفن‌هوشمند Moto X+1 می‌دانند.
تبلیغات

یکی از مهم‌ترین داده‌هایی که نتایج بنچمارک در اختیار علاقمندان به اخبار فناوری قرار می‌دهد، مشخصات فنی ابزارهایی است هنوز معرفی نشده و روانه بازار نشده‌اند. حال مشخصات فنی تلفن‌هوشمند منتسب به Moto X+1 چیست؟

براساس اطلاعات به‌دست آمده این تلفن‌هوشمند از یک صفحه‌ی نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن 1080p، پردازنده‌ی چهار هسته‌ای اسنپ‌دراگون 800 با فرکانس کاری 2.3 گیگاهرتز، 2 گیگابایت حافظه‌ی رم در کنار حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی بهره می‌برد. ضمناً موتورولا برای این تلفن‌هوشمند یک دوربین 12 مگاپیکسلی در نظر گرفته است.

با توجه به اینکه این مشخصات فنی در مقایسه با پرچمداران کنونی بازار آنچنان قوی نیست، پس باید این تلفن‌هوشمند را یک نمونه ی میان‌رده در نظر گرفت که بازار کشورهای در حال توسعه را هدف قرار داده است. باید به این نکته اشاره کرد که موتو ایکس نیز از مشخصات فنی بالایی برخوردار نبود، از این‌رو عرضه‌ی نسل جدید آن با این مشخصات فنی چندان دور از ذهن نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات