تصاویر لنزهای هوشمند Oppo با قابلیت بزرگنمایی اپتیکال 10 برابری به بیرون درز کرد

جمعه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
یکی از گجت‌های و لوازم جانبی جالب توجه تلفن‌های هوشمند در سال گذشته که با توجه به قیمت بالا و استفاده مشکل از آن, هنوز با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه نشده است, لنزهای جداگانه‌ برای ارتقای قدرت عکاسی در تلفن‌های هوشمند است. حال با تمام فراز و نشیب‌های این بازار نه چندان شلوغ, شایعات و تصاویر به بیرون درز پیدا کرده از خبرگزاری‌های چین, نشان می‌دهند که شرکت چینی Oppo نیز قصد دارد تا لنز مخصوص تلفن‌های هوشمند را به بازار عرضه کند. با ما برای معرفی این لنز همراه شوید.
تبلیغات

 لنز معرفی نشده Oppo که در تصاویر بر روی تلفن هوشمند این شرکت Oppo 7 سوار شده است، قابلیت اتصال از طریق NFC و Wi-fi را دارا است. از ویژگی‌های شاخص این لنز، امکان زوم اپتیکال 10 برابری است. در واقع وجود بزرگنمایی اپتیکال در این لنز، مشکل عمده تلفن‌های هوشمند فعلی بازار که مربوط به استفاده از بزرگنمایی دیجیتالی در دوربین است را برطرف می‌کند.در تلفن‌های هوشمند با زوم دیجیتال، بزرگنمایی تصاویر به جای استفاده از فاصله کانونی و مشخصات سخت افزاری، از طریق دیجیتالی و نرم افزارهای عکسبرداری میسر می‌گردد که در نتیجه آن، شاهد کاهش کیفیت تصاویر در حین بزرگنمایی هستیم ولی در این حالت افت کیفیت در هنگام بزرگنمایی تا 10 برابر نیز به کمترین حد ممکن خواهد رسید. برای اطلاعات بیشتر شما را به خواندن بخش سوم مقالات با تلفن‌های هوشمند و تبلت‌هایمان صمیمی شویم دعوت می‌‌نماییم.

در حال حاضر مشخص نیست که لنز جدید شرکت Oppo تنها مخصوص تلفن‌های هوشمند این شرکت طراحی شده یا قابلیت اتصال به دیگر محصولات را نیز دارد ولی با این وجود, این شرکت در بازار لنزهای هوشمند متصل به تلفن هوشمند چند رقیب تازه در پیش روی خود دارد. از لنزهای Qx سونی و iLens شرکت Schneider Optics تا سامسونگ که ترجیح می‌دهد که تلفن هوشمند و لنز خود را به صورت یکجا و در قالب یک دوربین-تلفن، همانند Galaxy K روانه بازار کند.  

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات