پازل سی‌ و چهارم: رقابت اسب‌سواری

جمعه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۰
مطالعه 4 دقیقه
اگر دوست دارید آخر هفته کمی فسفر بسوزانید و خود را برای کار آماده کنید، بخش «پازل» برای شماست. در بخش «پازل» معماهای متنوعی برای کاربران زومیت منتشر می‌شود. در ادامه با سی‌ و چهارمین قسمت از سری «پـازل» همراه ما باشید.
تبلیغات

بخش «پازل» به صورت هفتـگی و در روزهای جمعه منتشر می‌شود. سی‌ و سومین قسمت از سری «پازل» شامل سه بخش است: پاسخ معمای شماره سی و سوم، چند نکته مهم و البته یک «پازل» جدید! 

پاسخ معمای شماره سی و سه

پیش از انتشار پاسخ پازل، به کاربران جدید سری «پازل» خوش آمد گفته و از همراهی همیشگی کاربران خوب زومیت تشکر می‌نماییم. در طول هفته گذشته نزدیک به ۱۷ هزار نفر در «پازل سی‌ و سوم» شرکت کردند. اما پاسخ معما:

XX)Y= XYYX | X=1 , Y=3)

کاربران زیادی به «پازل سی‌ و سوم» پاسخ صحیح داده‌اند. بر خود لازم می‌دانیم از مشارکت تک‌ تک کاربران گرامی در سری «پازل» صمیمانه تشکر و قدردانی نماییم. توجه شما به زومیت و بخش «پازل» باعث افتخار همه ماست.

اما برندگان خوش‌شانس «پازل سی‌ و سوم» عبارتند از:

آقای شهام سمیع‌عادل، ۳۰ ساله از اصفهان، فارغ‌التحصیل مهندسی کامپیوتر گرایش نرم‌افزارآقای رضا لطفی، ۱۸ ساله از تبریز، دانش‌آموز پیش‌دانشگاهی رشته ریاضی‌فیزیک

همانگونه که پیش‌تر نیز اشاره شده بود، از طرف شرکت آونگ، به هر نفر یک دستگاه هارد دیسک HD650 از سری DashDrive Durable اهداء خواهد شد. ما نیز صمیمانه به این دوستان تبریک گفته و برایشان سلامتی و موفقیت آرزومندیم.

اما پیش از انتشار معمای سی و چهارم ذکر چند نکته ضروری است:

 ۱- از زمان آغاز به کار بخش «پازل» تا به امروز در دو مورد پازل تمدید شده است. مورد اول به علت تعطیلات سال جدید و غیرممکن بودن ارسال جوایز برای برندگان و دیگری از مشکلات فنی در هنگام انتشار مقاله ناشی شده بود. در هر مورد نیز تا آخرین ساعات روز در تلاش برای انتشار پازل در زمان مقرر بوده‌ایم که متأسفانه موفق به این کار نشدیم.

۲- تمامی ایمیل‌های ارسالی از طرف شما به دست زومیت می‌رسد. اما بنا به درخواست تعدادی از کاربران و برای حصول اطمینان، از این هفته با ارسال هر ایمیل، پاسخی مبنی بر ارسال موفق ایمیلتان به زومیت، دریافت خواهید نمود.

۳- ما همواره علاقمند به انتشار نام کاربران فعال و هوشمند بخش «پازل» بوده‌ایم. اگر از کاربران قدیمی بخش «پازل» باشید، حتما به یاد دارید که در اوایل کار علاوه بر نام برندگان به نام ۲۰ نفر از کسانی به پازل پاسخ صحیح داده بودند نیز اشاره می‌شد. اما پس از مدتی، اعتراض‌هایی به این امر صورت گرفت و کاربران از اینکه نام آنها در لیست ۲۰ نفره وجود ندارد ابراز ناخرسندی می‌کردند. پس از آن تصمیم گرفته شد که تنها به نام برندگان اشاره شود.

۴- همیشه افراد اندکی وجود دارند که علاقمند به روش‌های غیرمتعارف هستند. جستجوی پاسخ معماهای «پازل» در اینترنت یا استفاده از ابزارهای مختلف برای دستکاری یا ویرایش اسکرین‌شات‌های «گیمر» به نگرش و دیدگاه شما درباره برگزاری یک رقابت منصفانه و مفرح باز می‌گردد. تیم زومیت همواره سپاس‌گزار کاربرانی است که به خود و دیگران احترام می‌گذارند.

۵- برای انتشار هر پازل زمان بسیار زیادی صرف می‌شود و در این راه نقد‌های شما همواره به ما در بهتر کردن پازل کمک شایانی نموده‌‌اند. اما از همه شما کاربران دوست‌داشتنی تقاضامندیم منصفانه ما را نقد کنید. صحبت‌هایی مبنی بر اینکه برندگان پازل با تیم‌ زومیت نسبت و آشنایی دارند به دور از انصاف و واقعیت هستند.

معمای شماره ۳۴: جمعه ۵/اردبهشت/۱۳۹۳

(معمای منطقی؛ سطح متوسط)

در یک مسابقه اسب‌سواری، چهار سوارکار با فاصله کمی به خط پایان رسیدند. اسب حسام آخر نشد. اسبی هم که زین آبی داشت، سوم نشد. اسب رضا قبل از اسبی با زین سبز قرار گرفت. اسب مهران اول شد. اسب رضا، قبل از اسب حسام به خط پایان رسید. اسب علی زین قرمز داشت اما اسب رضا زین زرد نداشت.

با توجه به اطلاعات بالا آیا می‌توانید مقام و رنگ زین اسب‌های اول تا چهارم را تعیین کنید؟

نکته: پازل این هفته بدون جایزه است. امیدوارم برای قسمت‌های بعدی پازل، اسپانسرهای جدیدی جذب نماییم.

منبع طرح معما‌های سری «پازل» اینترنت نیست، اما در دنیای اینترنت، ممکن است پاسخ هر چیزی یافت شود. پس اگر جوابی در اینترنت یافتید، به دوستانتان احترام گذاشته و آن را منتشر نکنید. علاوه بر این، از آنجا که در سری «پازل» بخش نظرات، محل تبادل نظر و راهنمایی محسوب می‌شود، جهت احترام به حقوق خود و دوستانتان از ارسال نظرات غیرمرتبط خودداری نمایید.

لـطفا پاسـخ‌‌های خـود را تنـها به ایمـیل زیـر ارسـال نموده و از نوشتــن پاسخ در بخش نظــرات خــودداری نمایــید.

اگــر قــــصــد داریـــد پــاســـــخ‌ خــــود را ارســال کــنــــــیــد، لــطفــــا بــه مــــوارد زیــــر تــوجــــه کــنــیـــد:ایـــمـــــیـــــــل آدرس: // مــــــــوضــــــــوع (Subject) ایـــــمـــیـــــــل: Puzzle #34در بدنه ایمیل نیز علاوه بــر پاسـخ معمــا، نام و نام‌خـانوادگی و شـمــاره تماس خود را درج نماییـد.

تا ساعت ۱۲ ظهر روز پنجشنبه فرصت دارید که به این معما پاسخ دهید.برای بهتر شدن «پازل» نظرات و پیشنهادهای خود را درباره این بخش، حتماً با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات