تماشا کنید: نواختن قطعات موسیقی با اجرای گروهی از پهبادها

جمعه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۲
مطالعه 2 دقیقه
مطمئناً این اولین باری است که یکی از آهنگ‌های استرائوس را با نوازندگی گروهی از پهبادها مشاهده می‌کنید. گروه روباتیک KMel با استفاده از پهبادهایی که برای پرواز از شش ملخ استفاده می‌کنند، گروهی را تشکیل داده است که قادرند با نواختن آلات موسیقی، قطعات زیبایی را اجرا کنند. در ادامه زومیت همراه باشید.
تبلیغات

شاید نواختن موسیقی توسط پهبادها به خودی خود جالب توجه و هیجان‌انگیز باشد، اما آهنگ‌های اجرا شده که متعلق به شناخته‌شده‌ترین قطعات موسیقی موجود در دهه‌ها یا صده‌های پیش‌تر هستند، این موضوع را جالب‌تر از پیش می‌نماید. این پهبادها با مهارت هر چه تمام‌تر قطعات موسیقی را نواخته و پنجره‌ی جدیدی را به کاربردهای مختلف این ابزار‌های نوپا باز می‌کنند.

لینک دانلود ویدئو

در کنار نواختن موسیقی، برخی از آلات مورد استفاده در این گروه موسیقی نیز جالب توجه است. برای مثال کمپانی سازنده‌ی این پهبادها با پیاده‌سازی ساختار گیتار الکتریک در مدلی جدید واتصال آن به آمپلی‌فایر، استفاده از گیتار را برای نواختن توسط پهبادها بهینه‌سازی کرده است. همچنین با اضافه شدن برخی از قطعات، پهبادها قادر به نواختن درام و همچنین پیانو شده‌اند.

مطمئنا در ورای نواختن این قطعات موسیقی گروه بزرگ فعالیت نموده‌اند. براساس اطلاعاتی که توسط KMel منتشر شده است، این گروه توسط کمپانی‌هایی چون اینتل و لاکهید مارتین حمایت شده است. KMel از برگزاری تور موسیقی برای گروه راک‌استار پهبادها خبر داده است. بازدیدکنندگان از فستیوال مهندسی و علوم که در شهر واشنگتن برگزار خواهد شد، می‌توانند به اجرای موسیقی توسط این گروه از پهبادها بصورت زنده گوش فرا دهند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات