تصاویری از Galaxy K Zoom‌ سامسونگ منتشر شد

پنج‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی کره‌ای سامسونگ در نظر دارد تا در ادامه راه تلفن‌هوشمند گلکسی S4 زوم، نسل جدید آن را با نام Galaxy K Zoom عرضه کند که پیش از این با نام Galaxy S5 Zoom شناخته می‌شد. هم‌اکنون تصاویری از قاب پشتی این محصول فاشه شده که نشان از بکارگیری الگوی چرم مصنوعی در این تلفن‌هوشمند دارد.
تبلیغات

همانطور که در این تصاویر نیز مشاهده می‌کنید، تلفن/دوربین جدید سامسونگ از یک پوشش محافظ پلاستیکی بهره می‌برد. یکی از وب‌سایت‌های چینی تصویری از این کاورها را منتشر کرده است که شامل نمونه‌ای شفاف و آبی می‌شود. این قاب پلاستیکی نیز در سمت چپ دارای شیارهایی برای کلیدهای فیزیکی است، که شامل کلید‌های تنظیم صدا، کلید شاتر و کلید روشن/خاموش می‌شود.

GalaxyKZoomInt1

لنز بکار رفته در این تلفن‌هوشمند در زمن عدم استفاده از آن فشرده شده و در داخل بدنه‌ی تلفن جای می‌گیرد که از این‌رو مشکلی را در زمان انجام مکالمات ایجاد نمی‌کند. لوگوی سامسونگ نیز در قسمت تحتانی قاب پشتی کاملا مشهود است. ضمناً یک فلش زنون نیز در میانه‌‌های سمت راست قاب پشتی جا خوش کرده است.

GalaxyKZoomInt2

با کنکاش در تصویر اصلی می‌توان به این نتیجه رسید که این تلفن‌هوشمند از یک سنسور 20 مگاپیکسلی بهره می‌برد که قابلیت زوم اپلتیکال 10x را دارا است. از دیگر مشخصات فنی این تلفن‌هوشمند می‌توان به صفحه‌ی نمایش 4.8 اینچی با رزولوشن 720p در کنار اندروید کیت‌کت و رابط کاربری تاچ‌ویز اشاره کرد. همچنین سامسونگ در تلفن/دوربین جدید خود از تراشه‌ی شش هسته‌ای اگزینوس با دو هسته‌ی Cortex-A15 و چهار هسته‌ی Cortex-A7 بهره برده است.

GalaxyKZoomInt3
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات