با بروزرسانی SmartWatch 2 سونی، نحوه‌ی نمایش اطلاعات روی صفحه‌ی نمایش را تنظیم کنید

چهارشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
سونی یکی از پیشروترین کمپانی‌ها است که در حوزه‌ی گجت‌های پوشیدنی نیز محصولات متنوعی را به بازار عرضه کرده است. یکی از محصولات این کمپانی ساعت‌هوشمند این کمپانی یا همان SmartWatch 2 است. سونی با انتشار یک بروزرسانی برای ساعت‌هوشمند خود امکان شخصی‌سازی چینش ویجت‌ها و نحوه‌ی نمایش ساعت در گجت پوشیدنی خود را در اختیار کاربران قرار داده است.
تبلیغات

با بهره‌‌گیری از این قابلیت می‌توان به‌جای نمایش ساعت در صفحه‌ی نمایش، گزینه‌هایی دیگری را نیز اضافه کرد که شامل اعلانیه‌ها، وضعیت آب‌ و هوا و همچنین میزان باتری باقی مانده‌ی ساعت‌هوشمند است. همچنین درصورتی که حس تنوع طلبی بر سلایق شما حکم فرما است و از دیدن پس زمینه‌ی مشکی به ستوه آمده‌اید، می‌توانید با انتخاب پس زمینه‌ی مورد علاقه‌ی خود آن را به‌عنوان پس‌زمینه مورد استفاده قرار دهید. براساس نظرات کاربرانی که این بروزرسانی را روی ساعت‌هوشمند خود اعمال کرده‌اند، پس از اعمال این بروزرسانی ساعت‌هوشمند کارکرد روان‌تری داشته و اپلیکیشن‌ها سریع‌تر اجرا می‌شوند.

تمامی اپلیکیشن‌هار ا می‌توان از روی ساعت‌هوشمند فعال یا غیرفعال کرد. همچنین با استفاده از تنظیمات پیشرفته این امکان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد تا از طریق تلفن‌هوشمند یا تبلت تنظیمات مربوط به اپلیکیشن‌ها را تغییر دهد. این امر توسط اپلیکیشن Smart Connect صورت می‌پذیرد. ضمناً سونی یک ماشین حساب نیز به ساعت‌هوشمند خود اضافه کرده است که قابلیت انجام محاسبات را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

در صورتی که این بروزرسانی را دریافت نکرده‌اید، می‌توانید با مراجعه به گوگل‌پلی استور و دانلود اپلیکیشن SmartWatch 2 SW2 ، لینک مورد نظر را بیابید. برای بروزرسانی از این روش باید اپلیکیشن Smart Connect روی تلفن‌هوشمند یا تبلت شما نصب شده باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات