شباهت فراوان تبلت 7 اینچی جدید سامسونگ به گوشی‌های هوشمند این شرکت

چهارشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۱
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ خود را برای معرفی یک محصول جدید دیگر به نام SM-T2558 آماده می‌کند. اگر به تصویر این محصول نگاه کنید، در وهله اول تصور خواهید کرد که با یک گوشی هوشمند طرف هستید، اما سخت در اشتباهید! این محصول در اصل یک تبلت مجهز به صفحه نمایش 7 اینچی است.
تبلیغات

ابعاد این تبلت جدید به ترتیب عبارت است از 191.24 در 99.7 در 8.95 میلی‌متر و وزن آن نیز 245 گرم می‌باشد. این مشخصات به خوبی گویای این موضوع هستند که SM-T2558 یک تبلت است و نباید آن‌را با فبلت اشتباه گرفت. یکی از قابلیت‌های دیگر این تبلت، امکان برقرای تماس تلفنی با سیم‌کارت است.

ممکن است بسیاری از افراد تصور کنند که این تبلت جدید، شبیه به گلکسی تب 7.0 نسخه سوم یا نسخه چهارم است اما باید اذعان کرد که طبق تصاویر و مشخصات درز کرده از این محصول، این تبلت جدید از نظر ارتفاع، بلند‌تر از تبلت‌های 7 اینچی رایج سامسونگ است.

SM-T2558 پیش‌تر توسط مجامع تایید صلاحیت چینی مجوزهای لازم را دریافت کرده و به نظر می‌رسد که بازار هدف آن نیز چین باشد. این محصول جدید تحت سیستم عامل اندروید نسخه 4.3 کار می‌کند و صفحه نمایش 7 اینچی آن رزولوشنی برابر با 1280 در 720 پیکسل دارد. مابقی مشخصات آن نیز عبارت‌اند از: دوربین اصلی 8 مگاپیکسل، دوربین جلویی 2 مگاپیکسل، پردازنده چهار هسته‌ای با فرکانس 1.2 گیگاهرتز، حافظه رم 1.5 گیگابایت و درگاه میکرو SD با حداکثر ظرفیت 128 گیگابایت.

درست است که این تبلت برای فروش در بازار چین طراحی و ساخته شده است و احتمال این‌که به زودی در این کشور روانه بازار شود زیاد است، اما این موضوع مانع از تولید محصول مشابه برای فروش در بازارهای جهانی نیست.

به عنوان مثال در تصویر زیر، این محصول را در کنار پرچمدار 5.1 اینچی جدید سامسونگ یعنی گلکسی S5 مشاهده می‌کنید:

SamsungSm-t2558AndGalaxyS5

نظر شما در مورد این تبلت چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات