آیا اولین تلفن هوشمند لنوو و موتورولا پاییز امسال معرفی خواهد شد؟

چهارشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
براساس اطلاعاتی که از حساب‌کاربری چایناموبایل در شبکه‌ی مجازی چینی Weibo برگرفته شده است، به‌نظر می‌رسد باید شاهد عرضه‌ی اولین تلفن‌هوشمند موتورولا در پاییز پیش رو باشیم. هرچند نمی‌توان این ادعا را حتمی عنوان کرد، اما می‌توان احتمال مطرح شدن چنین ادعایی را با استناد به منابع اطلاعاتی آگاه در لنوو فرض کرد.
تبلیغات

در پست منتشر شده به این نکته اشاره شده است که ژانگ‌هوی از گروه تجارت ابزار‌های قابل حمل لنوو به این نکته اشاره کرده است که لنوو تلفن‌هوشمند جدیدی را با قابلیت اتصال به شبکه‌های 4G تا اواخر ماه ژوئن (تیرماه) معرفی خواهد کرد. همچنین بخشی از طیف محصولات جدید و کاربردی لنوو تا ابتدای ماه سپتامبر یعنی ابتدای شهریورماه به بازار عرضه خواهد شد. ضمناً اولین محصول حاصل از همکاری موتورولا و لنوو در اکتبر یا نوامبر که مصادف با مهرماه و آبان است، راهی بازار خواهد شد. به‌نظر می‌رسد لنوو درصدد عرضه‌ی این محصول برای کسب فروش بالا در تعطیلات سال نوی میلادی است.

مطمئناً کسب اجازه‌ی فروش برای محصولاتی که حاصل همکاری این دو کمپانی است باید پیش از نهایی شدن توافق و انتقال این کمپانی انجام گیرد. یقیناً این احتمال نیز وجود دارد تا گوگل اجازه‌ی همکاری موتورولا با لنوو را پیش از نهایی شدن مراحل انتقال موتورولا صادر کند. به‌نظر می‌رسد که محصول عرضه شده یک تلفن‌هوشمند نوپا خواهد بود که از پایه توسط این دو کمپانی طراحی شده و به بازار عرضه خواهد شد. با توجه به زمان مورد نیاز برای طراحی و تولید این تلفن‌هوشنمد به‌نظر می‌رسد این دو کمپانی از ژانویه سال جاری و از زمان اعلام خرید موتورولا توسط لنوو آغاز به همکاری نموده‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات