ASUS R9 295X2 رخش رام نشدنی ایسوس معرفی شد

چهارشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
ایسوس کارت گرافیک R9 295X2 را با دو GPU قدرتمند رونمایی کرد.
تبلیغات

ایسوس به تازگی جدیدترین کارت گرافیک R9 295X2 را معرفی کرده است که از دو پردازنده گرافیکی بسیار پرقدرت روی یک بورد بهره می‌برد. همچنین ۸ گیگابایت حافظه رم و سیستم خنک‌کننده ترکیبی (آب/هوا) از دیگر ویژگی های این کارت پرقدرت است.

ابزار اختصاصی برای بالاترین کارایی -اشتراک بازی به صورت زنده

R9 295X2 دارای کارایی‌فوق العاده ای می باشد؛ اما تنها کاربران ایسوس می توانند پتانسیل نهفته این کارت را به وسیله ابزار GPU Tweak رها کنید و به اوج کارایی دست یابند. این ابزار بسیار کاربردی و در عین حال ساده، به کاربران این قابلیت را می‌دهد تا بتوانند تنظیمات مختلف کارت مانند سرعت پردازنده های گرافیکی به طور جداگانه، سرعت حافظه های گرافیکی، ولتاژ، سرعت فن و غیره را تغییر دهند و بدین ترتیب کاربران کارت R9 295X2 ایسوس به راحتی می توانند کارت خود را اورکلاک نمایند.

علاوه بر این گیمر‌ها می توانند به وسیله ابزار اختصاصی ایسوس با نام GPU Tweak Streaming بازی خود را به صورت مستقیم برروی اینترنت به اشتراک بگذارند .به واسطه این ابزار کاربر می تواند در حین بازی یک پنجره جدا گانه باز نموده و عکس ها، تصاویر وب‌کم و حتی چت های خود را به اشتراک بگذارند و بدین صورت با دیگران به تعامل بپردازند.

ASUS-R9295X2-8GD5 2D

دو پردازنده گرافیکی،6 خروجی تصویر، بالاترین میزان لذت در بازی‌ها

همانطور که پیشتر بدان اشاره شد کارت گرافیک ایسوس مجهز به دو پردازنده گرافیکی از خانواده R9 است که دارای فرکانس کاری 1018 MHz است؛ این موضوع باعث می شود تا بازی بسیار سریع‌تر، روانتر و بدون کوچکترین مشکلی اجرا شود و این موقعی جذاب‌تر می شود که کاربران می توانند در وضوح تصویر فوق‌العاده (4k/UHF(Ultra High-Definition که برابر با 3840x2160 پیکسل است به بازی بپردازند.

همچنین گیمرها می توانند 6 مانیتور را به این کارت متصل نموده و بازی بر روی 6 مانیتور به صورت یکپارچه را تجربه نمایند که بی شک یک حس فوق‌العاده خواهد بود.

ASUS-R9295X2-8GD5 3D

خنک کننده آبی-بدون نیاز به نصب

سیستم خنک‌کننده ASUS R9 295X2 در واقع ترکیبی از روش مایع و هوا می باشد. این سیستم علاوه بر کاهش دما ، از نویز کمتری نیز برخوردار است. سیستم خنک‌کننده دو اسلات این کارت یک کارایی فوق‌العاده در خنک نمودن این کارت به نمایش می‌گذارد. طراحی این سیستم به گونه‌ای انجام شده است تا تمامی قسمت‌های حساس کارت مانند مدار رگولاتور، پردازنده‌های گرافیکی و چیپ‌های حافظه به نحوه مناسبی خنک شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات