وب‌گرد: تایپ سریع‌تر در تلفن‌های هوشمند، تمرکز بیشتر در هنگام وب‌گردی و چیزهای دیگر

سه‌شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
«وب‌گرد» بخشی برای علاقمندان به دنیای مجازی و اینترنت است. در «وب‌گرد» ابزارها و وب‌سایت‌های مختلف به شما معرفی خواهند شد. امیدواریم این بخش مورد توجه شما قرار بگیرد. در ادامه با قسمت دیگری از «وب‌گرد» همراه ما باشید.
تبلیغات

سری «وب‌گرد» در روزهای سه‌شنبه منتشر می‌شود و در آن با ابزارهای تازه و وب‌سایت‌های کاربردی دنیای مجازی آشنا خواهید شد. «وب‌گرد» فرصتی برای غرق شدن در دنیای مجازی است.

اگر وب‌سایت یا ابزاری کاربردی می‌شناسید، آن را از طریق ایمیل webgard[at]zoomit.ir به ما معرفی کنید.

Carousel

Carousel یک گالری آنلاین از تیم توسعه‌دهنده دراپ‌باکس و ابزاری برای مرور خاطرات شیرین گذشته است. همانگونه که انتظار می‌رود این گالری تصاویر و ویدئوهای کاربران را فضای ابری نگاه می‌دارد، از این رو همه جا به آلبوم تصاویر دسترسی داشته و به راحتی می‌توان در گفتگوهای خصوصی از عکس‌های آلبوم استفاده کرد. Carousel به صورت خودکار از فایل‌های کاربر در دراپ‌باکس او پشتیبان تهیه می‌کند. به این ترتیب نگران از دست دادن تصاویر خود نخواهید بود.

Fleksy

Fleksy، یک اپلیکیشن جدید و خارق‌العاده است که سرعت تایپ‌کردن شما را در هر دستگاهی بالاتر می‌برد. به کمک Fleksy می‌توانید به راحتی و دقت و حتی بدون نگاه کردن به صفحه‌کلید مجازی، عبارات خود را تایپ کنید. Fleksy را دانلود و نصب کنید تا در هر اپلیکیشن سازگار، از آن استفاده کنید. برای دسترسی به اپلیکیشن Fleksy، باید بر روی صفحه دو بار بزنید یا یکبار زده و دست خود را نگاه دارید.

Fleksy

!Do Not Distrub

افزونه !Do Not Disturb همه فاکتورهای آزاردهنده در وب‌سایت‌ها را که مانع از تمرکز و توجه کاربر به وب‌گردی می‌شود را مسدود می‌کند. این افزونه بر اساس تشخیص کاربر در آزاردهنده یا جاسوسی بودن یک ویژگی، گونه‌های مختلفی از مسدود کردن را فراهم می‌کند. افزونه !Do Not Disturb به جای حذف و اجرای آیتم در پس‌زمینه و در نتیجه افزایش بار پردازشی مرورگر، آن را به طور کامل مسدود می‌کند.

Do Not Distrub!

Puzzle Alarm Clock

افراد زیادی با بیدار شدن‌های صبح‌هنگام مشکل دارند. اپلیکیشن Puzzle Alarm Clock، پیش از قطع کردن زنگ ساعت، میزان بیداری شما را بررسی می‌کند! در Puzzle Alarm Clock به کمک تگ‌های NFC، تصاویر QR Code و پازل‌های مختلف می‌توان زنگ را قطع کرد.

اگر با بیداری صبحگاهی مشکل دارید، Puzzle Alarm Clock را امتحان کنید.

پیشنهاد شما: بنیاد کودک

بنیاد کودک، وب‌سایتی ایرانی است که با اهداف خیرخواهانه راه‌اندازی شده است. به کمک این وب‌سایت می‌توانید دانش‌آموزان نیازمند سراسر ایران را شناسایی و با مبلغی بسیار پایین بخشی از هزینه‌های آموزش و تحصیل آن‌ها را بر عهده بگیرید.

وب‌سایت بنیاد کودک توسط آقای محمد یوسفی به زومیت معرفی شده است.

بنیاد کودک

اگر وب‌سایت یا ابزاری کاربردی می‌شناسید، آن را از طریق ایمیل webgard[at]zoomit.ir به ما معرفی کنید.

نظرات خود درباره این وب‌سایت‌ها و بخش «وب‌گرد» با ما در میان بگذارید.

منبع makeuseofلینک مطلب

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات