ویوو ایکس‌شات، اولین گوشی که رکورد امتیاز ۴۰ هزار را در بنچ‌مارک انتوتو شکست

سه‌شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
دوربین 24 مگاپیکسلی گوشی Vivo XShot تنها شایعه‌ای نیست که در مورد آن مطرح شده است. این گوشی جالب حالا در یک زمینه‌ی دیگر هم رکورد شکنی کرده است. در بنچ‌مارک AnTuTu تاکنون محصولی که رکورد 40,000 را شکسته باشد، معرفی نشده بود. حتی گلکسی نوت 3 و اکسپریا زی اولترای سونی هم به رکوردهای پایین‌تر بسنده کرده‌اند. در ادامه به بررسی بیشتر مشخصات و سخت‌افزار این گوشی قدرتمند می‌پردازیم.
تبلیغات

قبلاً در زومیت در رابطه با دوربین 24 مگاپیکسلی ایکس‌شات کمپانی Vivo برایتان گفتیم. دوربینی با دو فلش LED و حداکثر گشادگی دیافراگم f/1.8 و همچنین لرزش‌گیر آپتیکال که کمتر در گوشی‌های رده‌ اول شاهد هستیم.

مقاله مرتبط:

ایکس‌شات، تلفن اندرویدی جدید ویوو با دوربین 24 مگاپیکسلی مجهز به لرزش‌گیر اپتیکال معرفی می‌شود

صفحه نمایش این گوشی رزولوشن 1920 در 1080 پیکسلی دارد و پردازنده‌ی S801 کوآلکام با سرعت 2.5 گیگاهرتز در کنار 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی در کالبد باریک آن قرار گرفته است.

در حال حاضر اندروید 4.3 روی این گوشی نصب شده است. BBK Vivo اولین کمپانی‌ بوده که گوشی با صفحه نمایش QHD معرفی کرده که نام آن Xplay 3S است.

رکورد XShot فراتر از رکورد گوشی One Plus one است که با امتیاز 38000 تایی خود، گوشی‌های رده اولی مثل گلسی نوت 3 را پشت سر گذاشته بود. 

vivo-xshot-40k-antutu

در نهایت یادآور می‌شویم که XShot علاوه بر دوربین اصلی با کیفیت خود، دوربین 8 مگاپیکسلی را در سمت جلو قرار داده که باز هم رکوردشکنی دیگری توسط این گوشی عجیب محسوب می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات