جدیدترین مدل مفهومی آئودی: خودروی آف‌رود سری TT با 408 اسب بخار قدرت

دوشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۷
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد آئودی هم بدنبال تولید خودروهای مختلف از یک کلاس خود است و شاید در آینده خودروی کوپه و کروکی اسپرتی چون TT به فرم‌های متنوع دیگری نیز تولید شود. با زومیت همراه باشید تا با مدل مفهومی آفرود سری TT بیشتر آشنا شویم.
تبلیغات

مدل مفهومی جدید شرکت خودروسازی آئودی از یک پیشرانه‌ی هیبریدی استفاده می کند.  TT Offroad طراحی متفاوت‌تری نسبت به خودروهایی دارد که از خانواده TT  آئودی دیده‌ بودیم. این خودرو که برای نمایش به نمایشگاه خودرو پکن آورده شده بود، از دو موتور الکتریکی (یکی روی محور جلو و دیگری روی محور عقب) و یک موتور توربوشارژ با قدرت 292 اسب بخار بهره می‌برد که این ترکیب در مجموع قدرتی معادل 408 اسب بخار را برای این خودرو به ارمغان می‌آورند.

در طراحی این مدل حتی از قابلیت شارژ بی سیم نیز استفاده شده است که با پارک خودرو در یک نقطه مناسب به سادگی امکان شارژ آن بصورت بی‌سیم فراهم می گردد. در نتیجه اگر انرژی لازم برای شارژ آن را در اختیار داشته باشیم به گفته شرکت آئودی مصرف آن معادل 123.8 MPG است.

b140031-large-800-1

طبق گزارش Autoblog این مدل در بسیاری از مشخصه‌ها با مدل مفهومی Allroad Shooting Brake که چند ماه پیش در نمایشگاه خودرو دیترویت معرفی شده بود، مشترک است. همچنین دکتر Ulrich Hackenberg یکی از اعضای هیئت مدیره توسعه فنی آئودی معتقد است این مدل مفهومی نشان می‌دهد که سری TT  آئودی در آینده به چه شکل خواهند بود. در ادامه تیزری از این خودرو را مشاهده می‌کنید.

آیا شما طراحی این مدل را می‌پسندید یا به اعتقاد شما آئودی باید در این طراحی تجدید نظر نماید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات