افق‌های روشن برای واقعیت مجازی؛ ثبت آمار فروش 85,000 دستگاهی برای آکیولس ریفت

یک‌شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۵
مطالعه 1 دقیقه
با وجود اینکه آکیولس ریفت هنوز عرضه عمومی نشده اما فروش 85,000 دستگاه از این گجت گویای استقبال و آینده‌ی روشن برای این ابزار‌ها است.
تبلیغات

پیش از این به‌نظر می‌رسید که گجت‌های پوشیدنی با استقبال چندانی مواجه نشده و توسط موج جدید فناوری‌ها به زیر گرفته خواهد شد؛ اما آمارهای فروش و استقبال از این گجت‌ها، واقعیت‌های بسیاری را روشن کرده است. یکی از این ابزار‌های هوشمند آکیولس ریفت است که هنوز رسماً برای عموم کاربران عرضه نشده؛ با این حال فروش 85,000 دستگاه از این گجت گویای استقبال و آینده‌ی روشن برای این ابزار‌ها است.

آکیولس ریفت و پروژه‌ی مورفیوس سونی، از جمله‌ی گجت‌های پوشیدنی در زمینه‌ی واقعیت مجازی است که با استقبال خوبی مواجه شده‌اند. این استقبال نه‌تنها در حمایت‌ها و اظهار علاقه‌های کاربران مشهود است، بلکه آمارهای فروش آکیولس ریفت نیز گواهی بر این مدعی است. آمارهای ارائه شده توسط آکیولس در مورد ابزاری که هنوز برای عموم کاربران در دسترس نبوده و فقط برای توسعه‌دهندگان عرضه‌ می‌شود، تا حدودی نشان‌دهنده‌ی وجود افق‌های روشن برای چنین ابزار‌هایی است.

پس از فروش 60,000 دستگاه از آکیولس ریفت به‌عنوان اولین نسل از این گجت کمی بعد از آغاز به کار این کمپانی به‌عنوان یک استارت‌آپ در کیک‌استارتر، این کمپانی با نسخه‌ی DK2 قادر به دستیابی به آمار فروش 25,000‌ دستگاهی شده است. آکیولس DK2 را در نمایشگاه لوازم الکترونیکی که دی ماه سال گذشته در لاس‌وگاس برگزار شد، معرفی کرد.

شاید خرید کمپانی آکیولس توسط فیس‌بوک، یکی دیگر از شواهد برای موفقیت اینگونه ابزار‌ها باشد. مطمئناً پشتیبانی یک کمپانی بزرگ می‌تواند پیامدهای خوشایندی برای آکیولس داشته باشد؛ چراکه این کمپانی دیگر دغدغه‌ای از جانب مسائل مالی همچون گذشته نداشته و می‌تواند تمرکز خود را روی فروش محصولات و عرضه‌ی هرچه سریع‌تر آن‌ها قرار دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات