مایکروسافت با افزودن کاشی‌های زنده به منوی کلاسیک استارت ویندوز 8.1، به آن طراوتی تازه بخشید

پنج‌شنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۷
مطالعه 1 دقیقه
مایکروسافت با عرضه ویندوز ۸ سعی بر تمرکز بیشتر بر روی صفحات لمسی داشت و با همین رویکرد رابط کاربری مدرن خود را ارائه کرد و همراه با آن تغییرات بنیادی در منوی استارت ایجاد کرد که منجر به سردرگمی و در نتیجه نا رضایتی بسیاری از کاربران خود شد، حال مایکروسافت با تلفیق کردن رابط کاربری مدرن با منوی استارت سنتی، رنگ و بوی جدیدی به آن بخشیده است.
تبلیغات

در یکی از بخش‌های کنفرانس Build 2014، مایکروسافت از بسته بروز رسانی جدید ویندوز ۸.۱ پرده برداشت. یکی از تغییرات جالب توجه در این نسخه از ویندوز مربوط به منوی استارت است که به زودی در قالب یک بسته بروز رسانی در اختیار کاربران ویندوز ۸.۱ قرار می‌گیرد. منو استارت ویندوز ۸.۱ ظاهری شبیه به استارت منوی سنتی دارد که اغلب کاربران سال ها آن‌را تجربه کرده‌اند، ولی با این تفاوت که منوی استارت این بار همراه با کاشی‌های زنده‌ مشابه ویندوز ۸ و ویندوز فون ۸ خواهد بود.

تری مریسون در کنفرانس امروز مایکروسافت به چگونگی اجرای برنامه در محیط پنجره و همینطور در Xbox پرداخت و در باره منوی استارت نیز گفت:

اگرچه کاربران مشتاقانه منتظر برگشت دوباره منوی استارتی هستند که سال‌ها با آن اخت گرفته‌اند، با این حال هیچ زمان دقیقی درباره زمان عرضه این بروز رسانی اعلام نکرد.

نظر شما در رابطه با این تغییرات در منوی استارت چیست؟ آیا شما هم بی صبرانه منتظر برگشت منوی استارت بهبود یافته هستید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات