لومیا 930،‌ پرچمدار سال 2014 نوکیا ظاهر شد [بروز شد]

چهارشنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
طی هفته‌های اخیر شاهد شایعات و گزارش‌های مختلفی از پرچمدار بعدی نوکیا با نام Lumia 930 بودیم. این تلفن که گفته می‌شود، امروز در کنفرانس BUILD مایکروسافت رونمایی می‌شود، از سیستم‌عامل ویندوز فون ۸.۱ بهره می‌برد و با نام رمز مارتینی شناخته می‌شود. کمی پیش اکانت evleaks در توییتر تصویر واضح و کامل لومیا ۹۳۰ را فاش نموده است.
تبلیغات

براساس گزارش‌های غیر رسمی قبلی، لومیا ۹۳۰ به پردازشگر چهارهسته‌ای 2.2 گیگاهرتز، 2 گیگابایت حافظه رم، حافظه داخلی با گنجایش 16 گیگابایت به همراه پشتیبانی از کارت حافظه microSD و باطری با ظرفیت 2700 میلی‌آمپر بر ساعت مجهز شده است. این تلفن همچنین از دوربین 20 مگاپیکسلی از نوع Pureview و صفحه‌نمایش 4.5 یا 5 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل استفاده می‌کند.

در تصویری که لحظاتی قبل اکانت توییتر evleaks فاش کرد، دوربین ۲۰ مگاپیکسلی با فلاش دوگانه LED یا شاید LED زنون قابل مشاهده است. از چیدمان کاشی‌های زنده ویندوز فون در صفحه نمایش نیز می‌توان متوجه رزولوشن بالای دستگاه شد. لومیا ۹۳۰ از نظر ظاهری شبیه به لومیا آیکون است که بصورت اختصاصی برای یکی از اپراتورهای امریکایی عرضه شد.

لومیا ۹۳۰ نیز در رنگ‌بندی متنوع شامل، سفید،‌ مشکلی، نارنجی و سبز روانه بازار خواهد شد. ظاهرا این تلفن حداقل در ابتدای کار با رنگ زرد تولید نخواهد شد و در عوض رنگ نارنجی جایگزین آن شده است.

نظر شما در باره شکل و شمایل ظاهری لومیا ۹۳۰ نوکیا چیست؟

بروز رسانی:

Today we announced the Nokia #Lumia930. Say hi :) pic.twitter.com/o5wBIpWgfQ— Nokia (@nokia) April 2, 2014

نوکیا در اکانت رسمی توییتر خود تصویر لومیا ۹۳۰ (تصویر کاور همین مطلب) را منتشر کرد و اعلام کرد که این تلفن امروز به همراه سیستم‌عامل ویندوز فون ۸.۱ رونمایی می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات