تصاویری از نسل جدید iPad Air فاش شد

شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۹
مطالعه 2 دقیقه
هرچه بیشتر به زمان معرفی محصولات اپل نزدیک‌تر می‌شویم، اطلاعات بیشتری از آنها به بیرون درز می‌کند. از نقشه‌های طراحی این محصولات گرفته تا تصاویری از قطعات آن‌ها! اخیرا هم اطلاعات و تصاویر مختلفی از آیفون 6 به بیرون درز کرده بود. اما شاید به جز اطلاعات ناچیزی در مورد زمان عرضه تبلت بعدی اپل، هنوز اطلاعات بیشتری در مورد آن ذکر نشده بود تا اینکه امروز تصاویر منتسب به نسل بعدی آیپد ایر نیز فاش شد.
تبلیغات

در جدید‌ترین تصاویر فاش شده به نظر می‌رسد نمای جلوی آی‌پد ایر 2 به صورت تصاویر زیر خواهد بود. ظاهرا این تبلت از یک نمایشگر یکپارچه بهره می‌برد. در طراحی آی‌پد فعلی نمایش‌گر و پنل از هم جدا هستند ولی در طراحی جدید با یک نمایش‌گر یکپارچه نسل بعدی آی‌پد ایر حتی نازک‌تر از مدل فعلی نیز خواهد بود. به این ترتیب استفاده از نمایش‌گر یکپارچه فضای بیشتری را در اختیار اپل قرار می‌دهد تا در صورت نیاز از قطعات بزرگ‌تری در این تبلت استفاده نماید و این به این مفهوم است که می‌توانیم انتظار یک باتری حجیم‌تر را در مدل جدید آیپد ایر داشته باشیم. اگرچه به نظر می رسد تغییراتی در نمایشگر ایجاد شده است، اما اندازه آن طبق گزارش‌ها با مدل قبلی تفاوتی ندارد بنابراین می توان نتیجه گرفت این تصاویر متعلق به تبلت آیپد Pro که قبلا شایعاتی در مورد آن مطرح بود، نیست.

ipad-air-2-leak-2110jpg

به گفته‌ی Kyle Wiens بنیانگذار وب‌سایت iFixit، فرایند طراحی این تبلت بسیار شبیه Retina MacBook Pro است و استفاده از صفحه نمایش یک‌پارچه هزینه‌های تعمیر این تبلت را بالا می‌برد، البته این موضوع تفاوت چندانی ایجاد نمی‌کند چرا که تعمیر محصولات اپل قبلا هم ارزان نبوده است.

ipad-air-2-leak-1110

بدون تردید تا زمان معرفی رسمی این تبلت خبرهای جدیدتری از آن خواهیم شنید، همراه زومیت بمانید تا در خبرهای بعدی بیشتر با این تبلت آشنا شویم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات