اطلاعات و تصویر تلفن LG ISAI فاش شد؛ تراشه‌ی Snapdragon با فرکانس 2.5GHz، قابلیت استفاده از میکروSD در کنار باتری 3,000 میلی‌آمپرساعتی

شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۷
مطالعه 2 دقیقه
پس از انتشار تصاویری از تلفن‌هوشمند منتسب به ال‌جی ایسای FL بسیاری از کارشناسان و علاقمندان در گمانه‌زنی‌های انجام شده، این تلفن‌هوشمند را که اختصاصاً برای عرضه در بازار ژاپن با همکاری اپراتور KDDI این کشور تولید شده، نمونه‌‌ای شبیه به نسل جدید پرچمدار ال‌جی، G3 و همچنین نکسوس ۶ عنوان کردند. حال تصویر جدیدی از نمونه‌ی صورتی رنگ و اطلاعاتی از مشخصات فنی ایسای منتشر شده است.
تبلیغات

زبان طراحی استفاده شده در این تلفن‌هوشمند منطبق بر الگوی طراحی ال‌جی در پرچمدار پیشین خود است که با بهبودهایی در کاهش حاشیه‌های صفحه‌ی نمایش در طرفین و بالای صفحه‌ی نمایش همراه شده است. بدنه‌ی زیبای این تلفن‌هوشمند چشم‌نواز تراشه‌ی ‌اسنپ‌دراگون را با چهار هسته‌ی پردازشی در فرکانس کاری 2.5 گیگاهرتز به آغوش کشیده است. یک صفحه‌ی نمایش 5.5 اینچی برای این تلفن‌هوشمند در نظر گرفته شده است. حافظه‌ی رم ۲ گیگاباتی و حافظه‌ی داخلی 32 گیگابایتی با امکان افزایش حافظه از طریق میکرو SD از جمله‌ی سایر امکانات این تلفن‌هوشمند هستند که به‌همراه اندروید 4.4 کیت‌کت عرضه خواهد شد.

ال‌جی برای ایسای یک باتری با ظرفیت 3,000‌ میلی‌آمپر ساعت در نظر گرفته است. ضمناً گواهی IPx7 مقاومت این تلفن‌هوشمند در برابر آب تا عمق یک متری به مدت 30 دقیقه را تضمین می‌کند. استفاده از نماد x در گواهی این تلفن‌هوشمند نشان از این دارد که مقاومت آن در برابر گردو غبار مشخص نیست و باید مورد ارزیابی قرار گیرد.

In pink: Snapdragon 801 (2.5GHz x4), 5.5" LCD, 2GB/32GB/microSD, 3000mAh, IPX7 water-resistant, KK 4.4. pic.twitter.com/Pnd8tGyKPo— @evleaks (@evleaks) April 19, 2014

این تلفن‌هوشمند همچون نسل پیشین پرچمدار ال‌جی، جی۲، از کلیدهای فیزیکی تنظیم صدا در پشت تلفن‌هوشمند بهره می‌برد، اما کلید روشن/خاموش بدون تاثیر گذاشتن در اندازه‌ی حاشیه‌ی صفحه‌ی نمایش به سمت راست بازگشته است. بلندگوی این تلفن‌هوشمند نیز در پایین صفحه‌ی نمایش تعبیه شده است. اما هنوز شیار تیره رنگ در کنار کلیدهای فیزیکی تعبیه شده در پشت تلفن‌هوشمند مرموز بوده و کارکرد آن به روشنی مشخص نیست. شایعاتی بسیاری در مورد تعلق این مکان به سنسور اثر انگشت یا ضربان‌سنج مطرح است که هنوز نمی‌توان به قطع در مورد آن سخن گفت. آیا همچون سال گذشته که جی۲ شبیه به ایسای بود، پرچمدار جدید ال‌جی نیز با الگوی مشابه ایسای معرفی خواهد شد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات