اچ‌تی‌سی یکی از مدیران ارشد بازاریابی سامسونگ را به خدمت گرفت

جمعه ۲۹ فروردین ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۴
مطالعه 1 دقیقه
طی سال‌های اخیر برنامه‌های بازاریابی سامسونگ به شدت با موفقیت همراه بوده است و حتی مدیران ارشد شرکت‌های رقیب این شرکت کره‌ای نیز بارها به این امر اذعان داشته‌اند. شاید همین امر موجب شده تا شرکت اچ‌تی‌سی برای بازاریابی محصولات خود به دنبال ایده‌هایی از جنس بازاریابی مدیران سامسونگ باشد.
تبلیغات

 شرکت اچ‌تی‌سی، Paul Golden مدیر سابق بازاریابی گوشی‌های همراه سامسونگ در ایالات متحده آمریکا را که دارای رزومه کاری بسیار قوی است به استخدام خود درآورده است. Paul Golden قراردادی به مدت یک سال بعنوان مشاور به امضا رسانده است و باید دید آیا می‌تواند فلسفه بازاریابی قدرتمند سامسونگ را در اچ تی‌سی نیز پیاده‌سازی کند؟هیچ‌ یک از دو شرکت سامسونگ و اچ تی‌سی در این مورد توضیحات بیشتری ارائه نکرده‌اند. Paul Golden سابقه چهار سال فعالیت در سامسونگ را دارد و یکی از اعضای ایجاد‌کننده و توسعه دهنده برند گلکسی است. بدون شک تجربیات او می‌تواند کمک قابل توجهی به شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی نماید. شرکت اچ تی‌سی که تلاش زیادی برای بهبود برنامه های بازاریابی خود کرده است، اخیرا از Gary Oldman بازیگر هالیوودی در تبلیغات تلویزیونی پرچمدار جدید خود اچ‌تی سی (One (M8 استفاده کرده‌ بود.شما برنامه‌های بازاریابی سامسونگ و اچ‌تی‌سی را چگونه ارزیابی می کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات